utorok 23. augusta 2016

Vzorčeky vol.8






Ahojte!
To, že recenzovanie vzoriek milujem asi všetci viete. Je to pre mňa možnosť si zaspomínať, ktoré produkty stoja zato aj v plnej veľkosti a ktoré nie. 
Začnem vecou, ktorá sa mi veľmi zapáčila a to je maska Oatfix od Lush. Ich mask of magnaminty mi popravde s tvárou nespravila nič špeciálne ale táto mi príde ako keby mi naozaj zlepšovala stav pleti. Pritom mi ju nevysušuje, práve naopak pekne vyživí. Asi sa po nej pozriem, keď budem v Prahe. 


Dobrými recenziami budeme pokračovať. Tento make up má úplne ľahké krytie a celkom fajn vyživuje. Odtieň 02 mi je nanič ale ak by mi 01 bola dobrá, istotne si ho kúpim na zimu. 



Tak túto vecičku som vyskúšala po skúškovom. Bola som unavená a vystresovaná. Poprosila som priateľa, či by mi 10 minút masíroval nohy a iba som oddychovala! Bolo to dokonalé!Až nato, že mi to s očným okolím ani očami nič nespravilo. Jednoducho som si dobre oddýchla vďaka priateľovej masáži ale očné obklady môžem v pohode nabudúce vynechať. 


Tento sprchový gél som vyskúšala dosť so zvedavosťou. Pretože mne je v podstate jedno, čím sa umývam. A keď je tak drahý bola som zvedavá, čo navyše mi oproti bežnému sprcháču môže dať. Nedal nič, keby mi nikto nepovie, že je to 100% Pure, povedala by som, že je to obyčajné FA. Istotne by som si ho nekúpila. 


Uriage CU-ZN čistiaci gél je takisto ďalšia zbytočnosť. Čakala som, že mi to pekne umyje tvár ale zbytočne. Necítila som žiadnu zmenu pred a po umytí. Nevoňal ani nejak špeciálne a preto si ho už ani dobre nepamätám. To je u mňa známka produktu ani zlého ale ani dobrého!


Posledný produkt je našťastie dobrý. Krém na ruky sa vždy zíde. Teda aspoň to ľudia tvrdia. Ja som svoj jediný čo mám, neminula za celú zimu. Tento sa mi veľmi páčil. Bol hutný ale dobre sa vsiakal a krásne voňal! Viac od krému na ruky nečakám! 

Aké vzorky vás donútili k nákupu? 

2 komentáre:

  1. Maska Oatfix od Lush ma zaujala, asi sa po nej poobzerám. Ja som dostala za nákup celkom slušnú zbierku vzoriek od Macadamie, a tak testujem o dušu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. MAcadamiu som chcela vyskúšať ale nikdy som sa k tomu nedostala :(

      Odstrániť