pondelok 30. septembra 2013

Slama

Dabur Amla Hair Oil 




Zase raz je tu pondelok! Odkedy som nastúpila do školy, zdá sa mi že čas neletí ale niekto ho vystrelil nadzvukovou rýchlosťou a ja len prebehnem týždňom a zase ďalší a ďalší. No nevadí aspoň sa môžeme dostať k hejtovaciemu pondelku a dneska vás zase raz varujem pred jedným výrobkom a možno aj niekomu ušetrím peniaze.

Olejček som dostala ku dňu žien a odvtedy som ho použila maximálne 3x. Prvýkrát som sa na neho naozaj veľmi tešila, pretože bol z jednej BIO predajne v PB a to ja rada. Dala som si ho na vlasy a pobehovala som s ním niekoľko hodín na hlave. Má zaujímavú vôňu/smrad. Pripomína mi nejaké staré mazanie, čo budete cítiť v garáži. Mne takéto veci voňajú ale keď to máte na hlave niekoľko hodín tak vám začne smrdieť. 


Potom som sa išla osprchovať a tešila som sa ako budú moje vlasy krásne lesklé. Že budú odrážať slnko a budem robiť prasiatka na okoloidúcich po ulici. No... Poviem to tak, že som bola rada, že som ho vymyla z vlasov. Umyla som si ich asi 3x čistiacim šampónom.  


Vlasy som aj tak mala spľasnuté. Po vysušení som mohla konkurovať Majstrovi N. Na hlave som mala strašné hniezdo. Nedalo sa to moc rozčesať, tak som použila veľa CHI olejčeku, len to boli zase raz rýchlo mastné. Po tomto zážitku som to vyskúšala ešte asi dvakrát s tým, že si ho dám možno na kratšie a bude to lepšie. Lenže s rovnakým výsledkom. 


Tento šampón bude podľa mňa naozaj pre indické vlasy alebo niečo také tmavé a tvrdé (hovorím o vlasoch). Som z toho smutná, pretože ja mám takéto prírodné vecičky, olejčeky a šampóniky rada. Ešte k tomu to bol aj darček. 

Aké máte skúsenosti s BIO olejčekmi? 
Máte nejaký top medzi BIO vecami na vlasy?

10 komentárov:

  1. a tak ono to primárne asi nie je určené na tvoje vlasy. Indickým ženským s hustou dlhánskou hrivou to môže robiť iný efekt. Sama viem, že kamoška, čo má vlasy ako asi 5 normálnych ľudí si ich umýva len raz za 1-2 týždne a má ich fantasticky lesklé a nádherné len z takýchto prírodných olejčekov a šampónikov.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to máš asi pravdu. Sama som to zhodnotila aj ja. Ale nechápem ako im toto môžem pomôcť! :)

      Odstrániť
    2. To v ktorom obchode v PB? v tm oproti priemyslovke?

      Odstrániť
    3. Nie kúpila som to v Hypke v tom obchode :) Ty si z pb? Mňa sleduje niekto z PB okrem Zuzky??? To je super :)

      Odstrániť
    4. Ja ťa sledujem vďaka Zuzke, som na FB videl,a že niečo komentovala, tak som hneď dala sledovať :-) inak, tam v hypke som si raz kúpila dáku vodu na rast vlasov a smrdela nechutne, vôbec ju už nepoužívam a žiadne zázraky sa aj tak nediali

      Odstrániť
    5. Tak to ďakujem :) Momentálne skúšam inú vecičko, tiež bio. Takže som zvedavá, ako to pomôže mojim vlasom. Ale toto vonia krásne!

      Odstrániť
    6. Niekto ma tu spomínal? :)

      Odstrániť
  2. Ja som si takto kúpila tuším od Heshu nejaký orientálny práškový šampón/masku (Shikakai) a Kalpi Tone, má to účinkovať aj proti lupinám, padaniu vlasov a má to "robiť" krásne vlasy...Vôňu to má divnú, čo mi nevadí (zvyknem si hennovať vlasy), ale nie a nie to vymyť z hlavy. Najmä ten prášok proti lupinám bol vtipný, lebo sa mi ten "piesok" nedal vymyť, a vyzerala som, akoby tie lupiny fakt mám...... Takže, žiaľ, s takýmito bio orientálnymi serepetičkami som asi skončila....Jedine henna u mňa ostáva. Síce sa tiež strašne ťažko vymýva, ale raz za mesiac-dva to vydržím...Ale niekolkokrát týždenne veru nie....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som vyliečená aspoň na chvíľu. Hlavne, keď nepoznám dovozcu. Je lepšie mať overený obchod, ktorému dôveruješ :) Ja mám na tieto vecičky dva obchody. :)

      Odstrániť