utorok 10. septembra 2013

Vyzeráš ako Fiona!

Amie Spring Clean 


stiahnutá fotka z webu mojesminky.cz


...presne toto zahlásila kamarátka v Manchesteri, keď som jej s maskou otvárala dvere. Používala som ju tam, preto ju nemám nafotenú a stiahla som fotku z webu. Doma som ju mala už dlho ale cez zimu som ju nemohla používať, pretože mi moc vysúšala tvár. 
Preto som si ju zbalila do MCR. Tam som si celkovo brala veci, ktoré mi doma nebudú chýbať. 
Tam však pre moju pokožku nastala úplne iná situácia. Denne som sa spotila z behov na bus alebo v robote. Pracovala som v prašnom prostredí. Jednoducho potrebovala som fakt bombu na pokožku. 

Nanáša sa trošku ťažšie, pretože obsahuje francúzsky íl. Musíte ju zapracovať do pokožky a dobre porozotierať. Potom 10 minút počkať a zmyť. Po umytí som mala však potrebu si namazať tvár nejakým krémom. No pleť bola naozaj čistá. Dokonca mi tak vržďala pokožka pod prstami. A to ja rada!  Mala som stiahnuté póry, viditeľne čistejšiu pleť a aj napriek mojej strave(cestoviny, veci zo sáčku a iné nechutnosti) mi vedela vylepšiť ako tak pleť. Po čase však vyhrala zlá strava a zlé prostredie a maska už sama o sebe nestačila. Ale aj tak bol stále vidieť rozdiel bez masky a s maskou :)

Myslím si, že tu doma, by mi úplne v pohode stačila a odporučila by som ju hlavne dievčatám s naozaj mastnou pleťou, pretože je to fakt čistiaca bomba! A vlastne odporúčala by som takéto vecičky používať všetkým pretože :
  • je cruelty free - to znamená, že nebola testovaná na zvieratkách(ako žiadny iný výrobok z ich stránky)
  • Obsahuje až 94% prírodných zložiek
  • má vyvážené PH
  • a jednoducho je prírodná, čo je vždy lepšie ako chémia

Pekný slnečný deň a choďte sa prejsť, keď je takto pekne! 
Stoker

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára