streda 2. októbra 2013

Uhorková vzpruha

Dove Go Fresh Nourishment telové mlieko s uhorkou a zeleným čajom




Ahojte!
Myslím, že by som tu mala dávať aj recenzie na sprcháče. I keď si to veľmi dobre neviem predstaviť. Možno však začnem, keďže jeden sprcháč ma inšpiroval ku kúpe tohto telového mlieka. Recenziu som mala v pláne tak na začiatku leta. Možno pre niekoho bude neaktuálna ale pre ostatných ju tu napíšem. 


Príbeh kúpy tohto telového mlieka je celkom dlhý. Dove sa mi mýlim s Niveou. Doma kupuje sprcháče maminka a ja sa nimi kúpem. Nepozerám na značku. Použila som sprcháč, ktorý krásne voňal ale vždy v drogérke som si myslela, že je to Nivea. Tú ja nekupujem, preto ma ani nenapadlo si pozerať telový krém k sprcháču. Potom ma jedného dňa osvietilo a zistila som, že to NIE JE Nivea ale Dove. A že by som mu mohla dať šancu. Tak som si ho kúpila. 

Prečo som ho chcela recenzovať už v lete? Práve pre tú jeho vôňu! Keď si na seba dáme nejakú vôňu/voňavku parfém vždy to ovplyvní naše pocity. Po nanesení tohto krému som sa cítila prebudená do nového dňa. Veľmi sa mi páčilo sa ním natierať po sprche po behaní. Naozaj mal na mňa skvelé osviežujúce účinky. Doporučujem si ho kúpiť aj keď ráno robíte nejaký šport, po ktorom musíte ísť do roboty. Zobudené a svieže istotne ostanete celý deň.
Druhý dôvod, prečo som ho odporúčala skôr na leto je, že nieje až tak výživné. Po natretí ostane pokožka hydratovaná presne jeden deň ako sa píše na obale. Mne väčšinou vydrží hydratácia pokožky po telových krémoch aj 3 dni. Pri tomto je to troška slabšie. Ale na leto mi to absolútne vôbec nevadilo. Kto nemá suchú pokožku ho môže používať celoročne a isto ocení konzistenciu. Tá je skôr vodová a rýchlo sa vpije do pokožky. Je určený na normálnu pokožku, ktorú mám skôr cez leto. Teraz na zimu ho domíňam a kúpim si snáď nejaký ten bio olejček :)

Máte spárovaný sprchový gél a telové mlieko?
Aké sú vaše obľúbené jesenné vôňe?

1 komentár: