piatok 11. októbra 2013

Ako som začala používať linky v ceruzke

Zoeva waterproof eyeliner odtiene MR,MARVELOUS,

ROCK´N´ROLL BRIDE




Ahojte! 
Dneska to bude o niečom inom ako o rúžoch! Tešíte sa?
Zoeva je všetkým isto známa značka. Jedná sa o nemeckú dekoratívku a videla som ju už na milión blogoch. Dlho som si odtiaľ chcela objednať ale odraďuje ma to vysoké poštovné. 3,80€ je podľa mňa celkom dosť. Hlavne, keď chcete jednu dve veci dokopy za 15€. To sa vám to potom už ani neoplatí. Teraz som však brala viacero vecí, tak som sa rozhodla to zaplatiť.
Linky som pôvodne neplánovala ale keď som uvidela swatch na ich FCB stránke vedela som, že minimálne jedna musí byť moja. Objednávala som pred letom a to som mala modré obdobie. Takže tipnite si, ktorú som objednala?

z fcb stránok zoevy

Mr. Marvelous je správna odpoveď! Lenže aké rozčarovanie ma čakalo doma, keď som zistila, akú mám farbu. 




Mr. Marvelous - Ehm. TOTO mi prišlo. Farba je čiernofialová. Na slnko sú trblietky vidieť celkom fajn  ale sú do fialova! Bola som celkom sklamaná. Ja sa moc fialovou nemaľujem. Sú dve farby, čo nerada používam na líčenie : zelená a FIALOVÁ. Tak som ich hodila naspať do obalu a nepoužívala. Znova som ich začala používať až teraz v škole. Tak prečo sú teda v piatkovom článku a nie v pondelkovom? Pretože ma presvedčili, že si to zaslúžia. Keď ich nanesiete na hnedý monotieň urobia pekné a rýchle líčenie a vydržia mi celý deň. Ceruzky na oči moc nepoužívam. Vlastne skoro vôbec, radšej mám gélové linky alebo fixky. Ale tieto som za posledný mesiac používala asi každý deň. Sú aj oteruodolné, čo ma veľmi teší, pretože niekedy sa jednoducho nekontrolujem a začnem sa špárať v očiach. Preto nemôžem nosiť ani šošovky, pretože si ich vyšpáram von. Našťastie linky toto moje šparanie vydržia. Viečko si však budete musieť zapúdrovať alebo pod ne dať nejaký tieň, pretože keď sú na oku samotné majú tendenciu sa otláčať. Otláčajú sa aj keď sú na tieni ale až tak zhruba po desiatich hodinách, čo je pre mňa slušný výkon. Na oko sa aplikujú perfektne. Len tak kĺžu. Musím sem dať aj nejaké negatíva: Zle sa mi strúhajú. Pred strúhaním odporúčam ich dať do chladničky. A aj tak vystrúhate len taký kolík. Takže vaše linky nikdy nebudú úzke.  Ďalšia vec je, že sa strašne rýchlo míňajú, strúham ich skoro každý tretí deň. 




Rock´n´Roll Bridge - Toto je pôvodne fialová, ktorú som si objednala a našťastie aj tu je farba iná, pretože mať dve fialové by bola pohroma. Je to hnedá so zlatými trblietkami. Veľmi pekne ukáže na mojich hnedých očiach. Dokonca mi ukázala, že mi doteraz hnedá v mojom make up arzenále chýbala. Vďaka nej začnem asi dáku zháňať. Platí o nej všetko to, čo som napísala už skôr. K tejto pridám asi len toľko, že ju používam radšej, keďže hnedá a zlatá sú moje obľúbené farby na oči. 


Tieto ceruzky som si veľmi obľúbila a používam ich takmer denne. Škoda, že farby nevyšli tak, ako som chcela. A ešte škoda drahého poštovného, pretože inak by som si asi ešte dáku tu ceruzečku kúpila. 

Máte nejaké Zoeva výrobky, ktoré mi odporučíte?
Používate radšej ceruzky alebo fixky?

6 komentárov:

  1. to sa vôbec nepodobá! ešteže som neobjednávala...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to máš pravdu, že sa to vôbec ale vôbec nepodobá. Ale ja som spokojná, neberiem to ako vyhodené peniaze.

      Odstrániť
  2. Ja prave teraz naopak uprednostnujem tekute linky :) ale donedavna som frcala iba na ceruzkach

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to si neviem predstaviť. Mne sa s nimi troška ťarbavejšie pracuje.

      Odstrániť