piatok 4. októbra 2013

Do školy aj na párty

Max Factor Colour Elixir Giant Pen Stick odtiene : Couture Blush 10, Passionate Red 35, Subtle Coral 20 


 Ahojte!
Konečne je tu piatok. Síce som sa nato musela najskôr opýtať spolubývajúcej, pretože tu strácam pojem o čase ale piatok vždy poteší. Dneska nemám školu ale ostávam tu trochu dlhšie. Tak sme boli pozrieť na trhy. Mne sa najviac páčil zeleninový ale aj stánky s medovinou a langošmi. Vždy sa mi páči tá podzimná atmosféra. Nakúpila som si čili papričky, hokaido dyňu a inú zeleninu. Už sa neviem dočkať, ako to budem variť. 


Rúže v podobe voskovky sú už skoro klasika, ktorú začali po Clinique napodobňovať viaceré značky. Ja  som vyskúšala Astor a nebola som veľmi spokojná. Z týchto Max Factor som mala ako prvú červenú. Veľmi som ju nenosila, pretože na jar a leto sa mi jednoducho nehodila. Pred odchodom do UK som si kúpila v nejakých zľavách asi 5 rúžov a medzi nimi ďalšie dva do zbierky. 


tatko nejako vyzerala moja ruka po východe z DM ka :)


Teraz sa však situácia zmenila a tieto rúže nosím denne. 


Couture Blush 10 - Ružové odtiene sa mi veľmi páčia. Doma mám veľa krikľavých, preto som sa rozhodla kúpiť si nejaký telovejší na denné bežné nosenie. Má veľmi príjemnú farbu. Na perách vydrží okolo 3 hodín. Výdrž nie je slávna ale milujem ho pre jeho pocit po nanesení. Mám krásne hydratované a vyživené pery. Tento pocit mi ostáva aj dlho potom, čo farba zmizne. Celkovo tieto rúže používam namiesto balzámu. 






Passionate Red 35 - Červená klasika , čo si budeme hovoriť. Toto je troška temnejší odtieň s modrým podtónom samizdá. Pretože mi vybieluje zuby. Výdrž je podobná ako u predchodcu ale pocit hydratácie trošku horší. Ba naopak povedala by som, že mi mierne vysušuje pery. Nejako ho miniem ale tento odtieň si už druhýkrát nekúpim. 




Sublte Coral 20 - Nakoniec to najprirodzenejšie. Tento broskyňový odtieň nieje na perách až tak moc vidieť. Robí skôr efekt " moje pery ale lepšie". Nemám pri ňom problém s výdržou. Tiež je to nejaké 3 hodiny pri jedení a pití čosi menej. Hydratuje naozaj krásne a veľmi rada ho používam do školy. Už som sa zbadala na prednáške ako si sledujem pery, že sú krásne vyživené. 


Za mňa môžem svetlejšie varianty týchto rúžov odporučiť. Červená vysušuje, a preto by som si ju už nekúpila ale s balzámom je použiteľná. Určite ich odporúčam niekomu, kto chce mať krajšie pery a nechce sa o ne dlho starať. Pretože je to farba a výživa v jednom. Jediná vec, ktorá by sa im dala vytknúť je, že sa zle strúhajú. Červenú som chcela zastrúhať pred fotením ale stále sa lámala. Vyskúšam trik s chladničkou a dúfam, že zaberie. 


Dávate prednosť klasickému baleniu rúžu alebo takisto experimentujete? 
Vaše obľúbené farby na jeseň?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára