pondelok 14. októbra 2013

Niekedy jednoducho príroda nestačí vol. II ...

Naturkosmetik i+m Berlin Shampoo


Ahojte!
Zase je tu pondelok! Ja neverím letí to strašne! 
Všetci vieme, čo v pondelok príde. 
Šampóny sú pre mňa dosť zlé nakupovať. Mám rýchlo mastiace sa vlasy. Šampón na suché vlasy ich len vysušuje a na normálne vlasy ich zaťažuje. Vybrať ten správny mi trvá. Chcela by som vyskúšať aj nejaký bio a preto ma tento, čo bol v Ladyboxe veľmi potešil. 
Je bez lilikónov, vegánsky fair trade. Potešenie pre moje vlasy.


Vonia veľmi pekne, citrusovo. Túto vôňu milujem najmä preto, lebo ma dokáže nakopnúť. Tu je asi jedna z najkrajších citrusových vôni. Keďže neobsahuje chemické latky moc nepení. Keď som mala mastnejšie vlasy potrebovala som ho strašne veľa. Celkovo sa mi veľmi rýchlo minul. Aj tak som nemala pocit, že by ich dokonale umyl.


Po použití som mala vlasy ako slamu. Najhoršie bolo, že odfarbené vlasy lietali kade tade a prírodné boli spľasunté. Nevyzeralo to vôbec dobre. Čisté a nemastné mi vydržali maximálne dva dni aj keď už na druhý deň som mala potrebu si ich znova umyť. Som rada, že sa minul tak rýchlo a sama by som si ho nekúpila. 

Máte nejaký overený BIO šampón na rýchlo mastiace sa vlasy?
Čo používate na rýchlo sa mastiace vlasy vy?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára