nedeľa 14. augusta 2016

Moje múzy

Kat Von D


Ahojte!
Chcela som začať písať aj trochu o oblečení. Naschvál nepíšem o móde, pretože móde asi nerozumiem a mám iný štýl asi. Od teenagera ma to ťahá skôr k rockovejšiemu oblečeniu. Kat sledujem už asi od 15 rokov, kedy som ju obdivovala, aká bola potetovaná a nalíčená a hlavne oblečená. Mám rada gýč a ona nosí presne ten typ gýču, ktorý sa mi páči. 




Navyše má veľmi dobrý výber šiat. Tie spodné som mala ako vzor na stužkovú. Ale nakoniec som si našla iné.




Ďalšou vecou, ktorú na nej milujem sú topánky dňa. Ja som teda riadny topánkový maniak ale ona prekonáva všetky hranice.

Inšpiráciu, ktorú si od nej beriem je, že legíny sa dajú nosiť naozaj štýlovo. Ďalej, že topánky na vysokom opätku sa dajú nosiť krásne k rockovým outfitom. A myslím, že tento rok ma inšpiruje ku kúpe nejkých šialených topánok. Nie, že by som ich mala v posteli 8.

6 komentárov:

  1. Veľmi sa mi páči outfit z 3. fotky, ale myslím, že mu šmrnc dodáva práve ona :) Kedysi som pozerávala seriál s ňou o tetovaní, zaujímavá žena :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ju vĎaka tomuto serálu začala vnímať a sledovať :)

      Odstrániť
  2. Kat je fakt zaujímavá, ja by som osobne veľmi rada skúsila nejaké vecičky z jej kozmetickej rady. Máš nejaké skúsenosti? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám doma dve veci a plánujem si obstarať ďalšie :)

      Odstrániť
  3. Kat je veľmi super žienka, je to proste sympoška. Vždy som jej to tetovanie závidela a keby študujem iný a pohodovejší odbor, možno sa aj ja na také odvážim.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som vždy obdivovala tie tetovačky ale priznám sa, že čím som staršia, tým menšiu odvahu na ne mám :(

      Odstrániť