štvrtok 4. augusta 2016

Je to taký trhák?

Lush Mask of Magnaminty


Ahojte!
Myslím si, že mask of magnaminty je jedna z najznámejších masiek od Lush. Ja osobne som o nej počula od veľa youtuberiek ale aj blogeriek. Všetky ju vychvaľovali a to je samozrejme to, čo potrebujem počuť. Keď som si objednávala samozrejme bola prvá v košíku. 


Balenie masky sa mi veľmi páči výzorovo ale nepríde mi veľmi hygienické. Vždy do masky musíte strčiť prsty a jednoducho nie. Je nehygienická. Páči sa mi, že maska je zabalená v recyklovanej nádobe. 


Maska má veľmi hutnú konzistenciu. Dobre a naberá ale míňate celkom dosť, keďže jej musíte použiť fakt veľa. le stále vám nejakým zázrakom vydrží celkom dlho. Vonia celkom pekne a dá sa na tvári zniesť. Niektoré veci z Lush šialene voňajú, a preto ich vôbec nechcem kupovať aj keby boli účinné. 


Masku si dávam vždy na vyčistenú pleť. Nechávam ju tam niekedy 10 minút niekedy dlhšie. Keď ju dám dole, je vidieť, že mi stiahla taký ten hnusný mastný film, čo mávam na pleti iba cez leto, alebo keď sa spotím. Ďalej mi jemne stiahne póry ale tie pri nose si ďalej robia čo len chcú. Potom to nerobí už nič. Ani po dlhodobom používaní som si nevšimla, že by mi vyrážky mizli alebo rýchlejšie sa hojili. 


Nemyslím si, že maska stojí za niečo. Nekúpila by som si ju druhýkrát ani keby bola lacnejšia. Nepreberie vašu pleť. Teda moju isto nespravila krajšou a myslím si, že sú to vyhodené peniaze. 

Skúšali ste už túto masku?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára