štvrtok 4. augusta 2016

Whishlist august

Ahojte!
Wishlist tu tiež už dlho nebol. Nie, že by som nič nechcela ale chvíľku som nemala potrebu si nič kupovať. Teraz už mám, škoda, že mi to neostalo. Jednu vec, ktorú si chcem kúpiť už dlhšie, je detoxifikčná maska od 100%Pure. Mám od nich už pár vecí a túto masku som mala vo vzorke a myslím, že sa oplatí aj za tú cenu. Počkám si ale, kým budú mať nejaké zľavy. 


Keď už budem nakupovať, vezmem si kokosový kondicionér na vlasy. Nezaťažuje mi vlasy a pekne vonia.


Heavy Metal liner od Urban Decay chcem už pekne dlho a teraz, keď pôjdem do Prahy ich idem vyskúšať. Ak sa mi budú páčiť, asi si jeden vezmem. Rozmýšľam nad tým zlatým, tak uvidíme, s čím prídem. 


Keď už budem v Prahe, skočím do NYX predajne a uvidím, čo si kúpim. Rozmýšľam nad korektormi ale neviem zatiaľ, čo si kúpim. Nejaké rady?


Odkedy sa vysvetlil celý problém okolo Lime Crime, mám chuť si ich znova objednať. Začnem ým tieňom a jedným tekutým rúžom. Uvidíme, ako sa mi budú páčiť, 


Nakoniec si moooooooožno na 80% nie ale stále je tam tých 20% kúpim niečo na tvár a oči fakt neviem zatiaľ ale očné tiene majú skvelé a milión zaujímavých farieb. Navyše majú rozjasňovače, ktoré kopírujú Anastasia Beverly Hills glow kits a to ma láka. 

Momentálne si chcem kúpiť iba topánky z Bohempia obchodu. Ale stále neviem, či si ich kúpim. uvidíme, keď budem v Prahe.

Čo si máte v pláne kúpiť v auguste?

4 komentáre:

  1. Uuu, tá Heavy Metal liner v zlatej a striebornej vyzerajú perfektne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale prídu mi strašne drahé, nato, aká je to zbytočnosť :D

      Odstrániť
  2. Tie Heavy Metal sú nádherné! Ja mám takúto trblietavú bronzovú od Artdeco, možno nájdeš v ich sortimente cenovo prijateľnejšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa tiež páčia ale nemôžem si pomôcť, proste ich až tak nepotrebujem ale chcem :( Len tá cena , to musím mať po nejakej brigáde :(

      Odstrániť