utorok 2. augusta 2016

New in Praha





Ahojte! 
Práve som sa vrátila z Prahy a musím sa pochváliť, že som nenakupovala až tak veľa kozmetiky. Aj keď som bola v Sephore, kde ma to tiahlo k tekutému bronzru a rúžu. Odolala som ale na stránke MELT mali zľavu na rúže a kúpila som si dva. 
Bola som aj v Havlíkovej apotéke, pretože ten obchod sa mi páči čím ďalej tým viac. Budú nejaké recenzie, tak si počkajte. Kúpila som si vlasové tonikum, pretože sa chcem dostať z toho pocitu svrbiacej pokožky. Navyše som si zobrala makový olej, lebo mi ho odporúčila kámoška. 


Bola som aj v LUSH. Nikdy som si tam nič nekúpila, pretože tam toho je na mňa jednoducho veľa. Prvýkrát som objednávala z netu, teraz som konečne vybrala aj veci na predajni. NEchcela som nič ale odišla som s Čistiacou roládkou Let the good times roll, ktorú odporúčala JKISSA. Neviem, či ju poznáte ale celkom som si zapamätala zrovna túto roládu. Ďalej som si kúpila SHIMMA SHIMMA tuhé telové maslo s trblietkami! Trblietkami!!! Milujem trblietky a teším sa na jeho používanie. Ďalej nejakú tonizačnú tabletu. Som na ňu zvedavá. Vyskúšam aj Oatfix masku, ktorú som dostala. 


Kúpila som si aj strihač na nechtovú kožtičku. Mala som dve, ktoré boli v nejakých Lady boxoch. Boli dosť dobré ale celkom sa otupili, tak som si kúpila nové. Ide o značku NevO, ktorú som videla v takých tých obchodíkoch v Palladiu, ktoré nemajú predajňu, iba stánok. Bola tam staršia ruska, ktorá mi poukazovala celý obchod. Ešte sa mi páčil taký pilník na nechty ale bohužiaľ stál 450korún, čo mi prišlo celkom dosť. Takže som ho tam nechala ale neviem na koľko. :D


Bonusy navyše mám od sestry. Bola v Bulharsku a ja som ju poprosila o niečo z ruží. Doniesla mi balzám na pery a ružové mydlo. Už sa teším na používanie, pretože ružové veci mi krásne voňajú. 

Čo ste si kúpili naposledy?


2 komentáre:

  1. Ja nikdy nemám rada, keď mám ísť do Lushu. Ako hovoríš, je tam toho príliš veľa. Nikdy neviem, čo skôr ovoňať a kúpiť. A mám presne rovnaký strihač na nechtovú kožičku. Tusím bol v jednom z tých prvých Lady Boxov - používam ho doteraz a ešte sa mi neotupil. Tiež by sa mi ale zišlo kúpiť nový, na ten svoj som naposledy nechtiac vyliala lak na nechty.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako teraz sa viem celkom zorientovať, čo je v pohode ale prvé razy som nevedela fakt kam skôr. Ja som tiež mala dva ale bohužiaľ sa mi otupili. Preto som hneď nakupovala, keď som videla predajňu.

      Odstrániť