nedeľa 31. júla 2016

Prečo si už nikdy nekúpim telový píling?



Ahojte!
Kdesi som videla obrázok o tom, ako čiastočky  rôznych pílingov idú do mora. Neviem, či to je pravda ale niektoré krajiny už zakázali používať tieto prísady do pílingov. Vtedy ma to ale nakoplo k tomu, aby som si vyrobila svoj kávový píling. S Veronikou z cosmeticjam sme sa rozprávali o boome kávových pílingov. Ja som si jeden chcela kúpiť a ona mi povedala, že mi stačí kúpiť si najlacnejšiu kávu, uvariť ju, odliať vodu a voilá máte kávový píling. A presne to som aj spravila. Keď som ho spravila som si čisto kávový. Potom som začala používať rôzne prísady ale zistila som, že toto je silný základ, ktorý používam najradšej. 


Ja som si nachystala dve kávové usadeniny s minimom vody. Jednej bolo viac ako druhej. Tam, kde bolo menej som dala zelený íl, aby mi ešte lepšie vyčistil pleť. Do druhej som dala ružový íl aby mi zjemnil pokožku na tele. 


Do mixu na pleť dám ešte med. Najradšej by som tam skúsila dať hanuka med ale ten je mega drahý, preto sa uspokojím s našim. Med by mal byť čistič pleti a celkom dobre ju aj vyživí. 


Na telo si dávam veľkú lyžicu kokosového oleja. Je to v podstate píling dva v jednom, pretože sa po ňom už nemusíte krémovať. 

Píling na pleť nanášam na začiatku kúpeľa, ešte si poležím vo vode a nechám ho pôsobiť. Potom sa celá poumývam a nakoniec ho jemnými krúživými pohybmi dávam dole. Na pleť vôbec netlačím, pretože zrniečka kávy sú celkom drsné. Mám po ňom krásnu a čistú pleť. 
Píling na pleť naopak driem, čo mi sily stačia, pretože na telo mám rada drsné pílingy. Na kolená, lakte a päty dávam extra vrstvu. Keď ho použijem, moje nohy vyzerajú skvele do sukne. Naozaj odporúčam vyskúšať každému a verte tomu, že bežný píling si už nikdy nekúpite. Navyše ho budete mať oveľa lacnejšie a môžete si ho prispôsobiť svojím potrebám. Ale aj čistá kávová usadlina urobí svoju prácu. 

1 komentár: