nedeľa 24. júla 2016

Všetko a nič máj, jún, júl


Ahojte!
Už veľmi dlho tu nebol zhrnutý mesiac ale najskôr sa v máji diala iba škola a nakoniec som mala toho strašne veľa, tak som vôbec nestíhala nič. Preto zhrniem všetko v jednom poste. Každopádne musíte vedieť, že škola ma zabíjala, niekedy som vážne behala do školy a späť. Riešila zlé nálady profákov atď. Jednoducho som bola rada, keď to skončilo a mala som dva týždne úplné leháro. Teraz sa tiež nejdem pretrhnúť od roboty ale začala som cvičiť a pomáham doma, ak treba. 

Na hornej fotke môžete vidieť moju slepeckú zbierku už od detstva. Vždy som mala rada výrazné rámy! 





Keď už si konečne môžem užívať domáce ovocíčo, si každé ráno robím krásne kaše. Dokonca ani niesom prasa a nejem rovno z hrnca ale naaranžujem si peknú misku. Teším sa na ne každé ráno!





Tak trochu som prepadla hamburgerom. Nikdy som nejedla tie "klasické mekáčovské" ale keď si ho dáte v dobrej reštaurácií, je to naozaj pôžitok. 


Ani doma sa ale nevyhnem vysmážaným jedlám. Veľmi ma chytil oštiepok na gril od Liptov, pretože sa vôbec nerozteká a dobre chuí aj brusnicová omáčka, čo k nemu dávajú. 



Prázdniny som oslávila pár drinkami ale vôbec nechodím von tak často, ako by som si priala. 


Bola som na Pohode, čo ma veľmi potešilo, lebo som ešte nikdy nebola na festivale takéhoto druhu. Celkom som sa bavila ale ak nepôjde väčšia partia, asi už nepôjdem. Ja osobne počúvam inú hudbu. 


Všimla som si, že kvetové čelenky sú eše v móde, takže som vytiahla tú moju. 


Vyskúšala som americký štýl hotdogu a veľmi mi to chutnalo. 


Maminka mala narodky, ale aj ja som dostala kvietok od môjho priateľa. Milujem všetky kvety!!


Maminke sme kúpili ale so sestrami ruže. Červené sú podľa mňa stále, takže som vybrala krásnu kombináciu bielej a žltej. 


Začala som cvičiť! :) A hneď aj skončila, lebo idem do Prahy! :D Vidíte, že som nekupovala skoro žiadnu kozmetiku, očakávam balíček, veľký balíček a nakupovať chcem až potom. Aj tak momentálne NIČ nepotrebujem. 



Aký ste mali mesiac?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára