nedeľa 3. júla 2016

Vačky pod očami už nikdy viac!

100%Pure kofeínový očný krém



Ahojte!
Vždy som si myslela, že v  22 rokoch mám na očný krém ešte čas. Ale brnenská voda ma ničí. Ničí ma natoľko, že keď si večer umývam tvár, mám ju potom mega stiahnutú a vo vonkajších kútikoch ma to strašne ťahá. Ako keby moja pokožka bola o číslo menšia ako tá, ktorú potrebujem. Preto som sa rozhodla pre tento krém. Chcela som niečo jemné, na premastenie. To, že by mal zmierňovať napuchnuté kruhy okolo očí je pre mňa bonus. 


Už po prvom použití sa mi pokožka uvoľnila a neštípali ma vonkajšie kútiky. Nie je to najmastnejší krém na svete ale pomáha mi. Navyše sa rýchlo a dobre vsiaka, takže môžete ho používať aj pred líčením. Líčenie musíte ale aspoň na 10 minút odložiť. Je to lepšie ako krém, ktorý som mala predtým vo vzorke. Toto je v podstate mini balenie a v ponuke majú ešte jedno väčšie balenie. Obal sa mi páči a je vyrobený z recyklovaných plastov. Navyše 100%Pure netestujú na zvieratách, takže u mňa je to o to lepšie. 


Zloženie je prírodné ale vždy ma udivuje vôňa, ktorú má. Vonia ako sladké pukance a táto vôňa je celkom prenikavá. Zaujímalo by ma, z ktorej prísady tak vonia. Po dlhšom užívaní som zistila, že kruhy pod očami už skoro vôbec nemám a nemusím ich až tak zakrývať! S mini balením som veľmi spokojná a plánujem nakúpiť veľké. Ale až keď sa mi minie toto, čo bude ešte minimálne za dva mesiace, pretože teraz cez leto ho nemám až takú potrebu používať. 

Aký je váš obľúbený očný krém ?

4 komentáre:

  1. Krém ,který opravdu stojí za to :) Jeden z mích nejoblíbenějších

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. MYslím, že jeden z tých, ktoré sa fakt oplatia :)

      Odstrániť
  2. pekne ja mam 25+ a este stale nepouzivam ocny krem dokonca ani kruhy pod ocami nemam ani ked nespim :) ale kremik ma skvele zlozenie
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani ja by som ho nepoužívala, keby ma to neťahalo :( Ale napríklad teraz cez leto ho nepoužívam, lebo mi ho netreba.

      Odstrániť