štvrtok 14. júla 2016

Sklamanie?

Bobbi Brown foundation stick odtieň 01Porcelain





Ahojte!
Bobbi Brown bol môj veľký sen. Po zhliadnutí videí som uvážila, že make up je to najlepšie, čo môžem od nich vyskúšať. Bola som v Bratislave a snažila som si vybrať ale predavačky na mňa strašne tlačili a nakoniec som si rýchlo vybrala a odišla som.  


Bolo to cez zimu a bola som veľmi sklamaná, keď som ho začala používať. Mám suchšiu pleť. Make up sa na nej zle rozotieral, fľakatel a bolo to celkovo nanič. Tak som ho hodila do skrine a prestala používať, až teraz v lete. A musím povedať, že je úžasný. Naozaj dobre sa rozotiera, krásne zakryje nedostatky pleti a skvele sa vrství. Pleť ale vyzerá prirodzene a ak ju mierne zapúdrujete, bude to naozaj skvelý efekt. Asi je teda lepší na mastnejšiu pleť. 


Mám odtieň 01 Porcelain a bohužiaľ je mi dobrý až teraz, keď som sa mierne opálila. Na zimu je na mňa jemne tmavý. Kúpila by som si ich aj viac, pretože make up je to naozaj skvele krycí, prirodzený a dlhotrvajúci. Ale bohužiaľ BB je testovaná na zvieratách a to už nekupujem. Ak by ste mali nejaký make up, ktorý by bol netestovaný a podobal sa na BB, prosím napíšte do komentov. 

Používate BB?

1 komentár:

  1. Tuto značku neznám, vidím ji poprvé. Někdy pomůže na chvíli kosmetiku odložit. Taky se mi nelíbí, že tato značka testuje na zvířatech, ale žádný tip nemám, protože makeupy moc nepoužívám.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť