štvrtok 18. augusta 2016

Najlepšie ceruzky

Milani 10 Almond White, 14 Green Safari




Ahojte!
Tieto Milani ceruzky mám už strašne dlho ale akosi nemám rada recenzovanie ceruziek. Celkovo ich aj menej používam. Preto mi trvá otestovanie dlhší časový úsek ako napríklad pri lícenkách. Kupovala som si ich v Amerike a ešte stále sú dobré. Ja nepozerám na lehoty spotreby. Používam produkt dovtedy, kým nezmení vôňu alebo konzistenciu. 



Jumbo ceruzky majú klasický obal. Dajú sa strúhať ale len veľmi obmedzene. Krásny kužeľ z nich nikdy nebude. Nanášajú sa ľahučko. Na viečko vôbec netreba tlačiť. Pigmentácia je naozaj skvelá a dovolím si tvrdiť, že prebijú aj drahšie značky. Dajú sa použiť ako linky, ak si nerobíte chvostík. Ak si chvostík robíte, všetko sa dá zachrániť štetcom. Ja ich používam na vnútornú linku a tam kupodivu  držia. Samostatne na celé viečko sa nedajú použiť, lebo sa zhlukujú v záhybe oka. Treba ich poprášiť aspoň priesvitným púdrom. Ja ich teda najradšej používam ako bázu. Líčenie, ktoré na nich vytvoríte vydrží celú noc. 


Swatche sú robené na jeden raz bez tlačenia. Obe ceruzky majú krásnu plnú farbu. Ak hľadáte ceruzky na oči, odporúčam vám vyskúšať ich. Nezrujnujú vás amyslím si, že budete veľmi spokojné. 

Používate Jumbo ceruzky na oči?

3 komentáre:

  1. Almond white by sa mi celkom zišla, asi sa po nej na internete pokukám.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tá Almond vyzerá trošku ako korektor v tyčinke :))) mne sa tieto jumbo ceruzky veľmi páčia, ale nenašli by si u mňa využitie...
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť