štvrtok 11. augusta 2016

Rieši letné problémy?

Havlíková apoteka Bio umývací elixír na intímne partie



Ahojte!
Letné nástrahy čakajú všade. Som dlho v plávkach, skočím do jazierka, ktoré nie je najčistejšie, horko a všetko sa parí. Ak by som niekedy používala čistiaci gél na intímne partie, bolo by bo cez leto. Ja ho teda používam celoročne ale cez leto by som to odporúčala každému. 


Vonia veľmi pekne, cítim v ňom hlavne levanduľu. Mám rada tieto prírodné vône. Jedná sa o gélovú textúru ale nie veľmi pevnú ale keď sa dotkne pokožky jemne pení. Balenie sa mi páči. Popisky sú napísané nazaj rozozumiteľne.




Páči sa mi, že sú na etikete vypísané niektoré zložky a význam ich použitia. Naozaj mi to veľmi pomohlo, keď som si vyberala aj iné veci. Je skvelé, že na etikete je napísané, že keď používate produkt, máte vypnúť vodu. Ja to tak robím vždy, odkedy som videla nejaký dokument, ktorý hovoril o šetrení vody v Británií a čísla boli šialené. Keby každý človek vypínal vodu, keď si umýva zuby alebo seba, ušetrilo by sa obrovské množstvo vody. Mám pocit, že gél umyje čo má a som s ním veľmi spokojná. Keď si vezmeme, aké delikátne sú intímne partie, tak som ochotná investovať do čistiacého gélu, ako je tento. So spokojným svedomím ho môžem odporučiť.

Skúšali ste niečo z Havlíkovej Apotéky?
Používate intímne čistiace gély?

2 komentáre:

  1. Z Havlíkovej apotéky si už dlhšie brúsim zuby na 3 minútovú masku. Na intímnu hygienu nepoužívam nič, lebo zatiaľ som mala zo všetkého svrbenie alebo pálenie. Minule som čítala fajn recenziu na gél Cannaderm, ale aj tento vyzerá veľmi dobre.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ževraj tá 3 minútová maska nevyčistí nespraví v podstate nič. :(

      Odstrániť