utorok 9. augusta 2016

Všetky moje bronzre

Benefit Hoola, Nars Madly, Artistry, Too faced Chocolate solei



Ahojte!
Bronzerov mám asi najmenej čo sa týka jedného typu produktu. Je to preto, lebo ich nepoužívam celoročne. Je to pre mňa vyslovene letná záležitosť. Možno ešte trochu na jeseň. Dokopy ich mám 4. 


Dva z nich mi prídu lepšie dokonca na kontúrovanie a dva ako bronzer. Artistry a Nars majú v sebe taký červený podtón, ktorý ich robí uveriteľnejšími bronzrami. Benefit a Too faced sú také svetlejšie, a nemajú červený podtón. Dá sa s nimi aj kontúrovať. Ale vyzerajú stále celkom uveriteľne. Teraz cez leto mám trošku opálenie ale priznajme sa, je viac upršano. Preto si dopomáham bronzerom. Najčastejšie používam Madly od Narsu. Bála som sa, že bude testovaný ale nie je. Ani Too Faced neni testovaný. Bohužiaľ zvyšné dva testované sú. Preto ich iba dopoužívam a kupovať znova nebudem. 



Zľava doprava môžete vidieť Artistry, Benefit, Madly aToo Faced. Všetky okrem Madly sú matné. Madly mám asi najradšej a ak by som mala odporúčať kúpu bronzra, isto by som bola pre Madly. Míňa sa celkom pomaly, je prirodzená. Ďalej by som asi kupovala Artistry a BEnefit. Too faced by som si už nekúpila, pretože nemá žiadnú výdrž.  Bronzer si momentálne neplánujem kúpiť ďalší.

Aký je váš obľúbený bronzer?

2 komentáre:

  1. Hm, od Too Faced by človek čakal, že tú výdrž budú mať lepšiu, čo už. Ja bronzery príliš nepoužívam, skôr využívam len kontúrovacie paletky. Bronzery sú tiež pre mňa viac-menej len letnou záležitosťou.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj pre mňa, preto som ich sme dala na leto :) No to som aj ja čakala ale bohužiaľ vôbec nevydrží strašne málo

      Odstrániť