utorok 16. augusta 2016

Prírodné a lacné

Silk Naturals Korektor HD Peach  a lícenka HD Amuse



Ahojte!
Silk and naturals poznám už dlho ale neobjednávam často. Momentálne som vo fázy, kedy plánujem objednať ale stále tam nie je dosť produktov, aby sa to oplatilo aj s poštovným. Tieto dva produkty mám už dva roky a konečne ich idem zrecenzovať. Je to hlavne preto, lebo sa už kazia a nebudem ich používať.  Ale chcem o nich napísať recenziu. 


Oba sú lacné a keď začínate s cruelty free make upom a nechcete veľa míňať, odporúčam vám pozrieť túto stránku. Len veľmi málo vecí tam stojí viac ako 10€. Balenie majú všetky ich rúže, korektory aj krémové lícenky rovnaké. Mne sa celkom páči a je skladné. Trošku mätúce, pretože rýchlo nenajdete produkt, ktorý hľadáte, ak ich máte viac.


Korektor je v dobrom odtieni. Výborne sa rozotiera a má obstojné krytie. Výdrž je celovečerná ale je potreba ho zapúdrovať. Nepoužívala by som ho pod oči, pretože má tendenciu vliesť do vrások a nechutne ich zviditeľniť. 
Lícenka má farbu ako Nars Orgasm. Mne sa páči ale používam ju veľmi málo. Kvôli tomu, že som zvyknutá dať si makeup, korektor a hneď to zapúdrovať, Preto používam krémové lícenky alebo rozjasňovače veľmi málo. Výdrž je rovnako super a celú noc dá v pohode. Rozotiera sa rovnako dobre, takže nebudete mať marfušovské koliečka ale rozotretú lícenku. Čo je na nej tiež skvelé je, že má zlaté odlesky, takže už nemusíte používať rozjasňovač. 

Oba produkty by som odporučila. Som s nimi spokojná a to že sa mi po dvoch rokoch pokazili vôbec neberiem zle. Jednoducho ak máte normálnu zbierku make upu, ako normálne dievča. Nie ako ja, istotne vetko stihnete minúť a budete mať kvalitné produkty za dobrú cenu. 

Poznáte silknaturals?

4 komentáre:

  1. Značku nepoznám, no hneď ma zaujala krémovitosť toho korektoru. Avšak ja väčšinou korektory používam práve pod oči, škoda teda, že zalieza do vrások. Lícenka má ale krásnu farbu, mám jednu púdrovú od Sleek presne identického odtieňu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je dosť krémový, až tak, že keď som sa balila, brala som si iba jeho a používala ho ako make up. Pretože sa skvele rozotiera. Na výražky je naozaj dobrý ale pod oči nie. To musíš použiť veľa púdru. Idem od nich objednávať ďalšie hovadinky :) Uvidíme, čo bude ďalej :)

      Odstrániť
  2. No vidíš, ja som tento korektor zas používala akurát pod oči a okolo nosa :) S púdrom samozrejme, ale držal dobre :) Silk naturals poznám už dlhé roky a používam, mám aj na blogu pár recenzií. Jediné čo je naprd, je poštovné. Kedysi bolo podstatne lacnejšie, tak som objednávala často, teraz tak raz za rok :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. PResne preto poštovné som naísala, že počkám, kým nebudem potrebovať viac vecí :D Vidíš, každému jedna vec sadne úplne inak!

      Odstrániť