nedeľa 7. augusta 2016

Čistí alebo nie?

MyChelle dermaceuticals Creamy Pumpkin Cleanser



Ahojte!
Odkedy som doma, veľmi sa mi zlepšila pleť ale aj zhoršila. Zlepšovala sa do jedného času a potom sa znova začala zhoršovať. Neviem prečo, pretože stále používam tie isté produkty ale začala som ich pomaly obmieňať a možno to zistím.


Túto vzorku som si objednala k nákupu. Vyšla ma na cca 5€, čo je fajn cena. Rada si vzorky aj kúpim, pretože sú vždy lacnejšie ako plné balenie a máte možnosť si vyskúšať produkt v malom a ak vám nesadne, škoda je menšia. 


Ja som čistiací krém používala hlavne večer po odlíčení. Chcela som, aby mi vyčistil pleť a očakávala som, že pri pravidelnom používaní mi zmiznú čierne bodky. Má krémovitú konzistenciu a perlovú farbu. Tú si všimnem vždy. Vonia ako kolové lízatko a troška mi to vadí ale našťastie, keď ho dopoužívate vôňu už necítite. 


Produkt je cruelty-free, vhodný pre vegetariánov, a neobsahuje glutén. Nazaj nechápem, prečo sa všetci vyhýbajú gluténu. Môže mi to niekto vysvetliť? Pleť ale umyje od takého toho hnusného spoteného filmu, ktorý vám ostane na tvári po celom dni. Bohužiaľ si myslím, že sa vôbec ale ani trošku nedostáva do hĺbky, takže žiadne stihnutie pórov, vyčistenie ale zlepšenie stavu pleti sa nekoná. Som z tohoto produktu veľmi sklamaná a myslím si, že nestojí zato ho kupovať.

Čo používate na dokonalé večerné vyčistenie pokožky?


2 komentáre:

  1. Od tejto značky som ešte nič nevyskúšala, tiež by ma výrobok sklamal ak by mi poriadne pleť nevyčistil. Ja momentálne používam produkty od Nip+Fab z rady Glycolic Fix a som nadmieru spokojná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani ja som o nich nepočula ale chcela som vyskúšať dyňový prípravok na pleť :D

      Odstrániť