štvrtok 1. septembra 2016

Whishlist September

Ahojte! 
Dnešný whishlist bude asi najkratší, aký tu kedy bol. Je to z viacerých dôvodov. Jedným z nich je, že som momentálne veľmi spokojná so svojou zbierkou. Niekedy by som si aj kúpila nejaký rúž ale zistím, že dosť podobný odtieň mám a vôbec nenosím. Alebo mám asi 15 odtieňov červeného rúžu! Jediná vec, ktorú by som prijala, sú očné tiene ale stále mám dosť tých, ktoré som si kúpila v minulosti. Viem, že by som tmavé alebo príliš farebné počas zimy nevyužila. Preto sa krotím. Celkovo z dekoratívnej kozmetiky som na tom tak, že som veeeľmi spokojná s tým, čo mám. 
Druhý dôvod je, že očakávam celkom veľkú zásielku make upu od kamarátky. Ani už neviem, čo v nej bude, preto nechcem dostať niektoré veci dvakrát, 
Posledný a najdôležitejší bod je, že čakám na zľavy! Myslím, že v septembri sa neoplatí nič kupovať. Niekedy dajú kozmetické spoločnosti jednodňovú akciu napríklad na poštovné zadarmo. Vtedy by som si objednala. Napríklad, keď mali Smiths cosmetics túto akciu, objednala som si 3 štetce. Ale zatiaľ neviem o žiadnej takejto akcií, takže nekupujem. Navyše september je v móde niečo ako nový rok. Sú fashion weeky, uvádzajú sa nové kolekcie a všetko je v plnej cene. Preto nemám v pláne kupovať oblečenie. A povedzme si pravdu, všetko sa opakuje. Stačí si kúpiť pár kvalitných kúskov a tie striedať. 
Dokonca aj telovej a pleťovej kozmetiky mám ešte na mesiac istotne dosť. 
Pekne nudný whishlist, čo? Sama som veľmi prekvapená ale idem robiť čistky v make upe a viem, že vyhodím veľa vecí. Čo ma dosť hnevá, pretože nerada vyhadzujem peniaze z okna. Na druhej strane si uvedomujem, že niektoré produkty jednoducho nevyužívam. 

Ale aby som tu predsa len niečo mala chcem si už dlhšie kúpiť beanie čiapku. Je to taká tá homelessácka čiapka, ktorú si dáte na hlavu, keď máte zlé vlasy. Ja som mala asi 3 takéto čiapky ale stratila som ich. Jedna bola s nápisom a teraz by som chcela buď čo najmenšie logo alebo úplne najlepšie, žiadne značky. Hľadám si ale nejakú ekologiskú verziu a mám s tým dosť problém. Nie, že by sa nedali nájsť, len nechcem vyzerať ako šialenec. Niektoré sú fakt s prepáčením hnusné. Takže ak poznáte nejakú slovenskú/českú značku alebo nejakú, ktoré vyrába z ecobavlny, sem s nimi!


Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt beanie  women


Aký je váš septembrový whishlist? 
Idete šetriť alebo nakupovať nové kolekcie?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára