nedeľa 4. septembra 2016

Back to school make up?


Ahojte!
Ja som sa do školy nikdy nemaľovala. Hlavne preto, lebo som radšej dlhšie poležkávala a naraňajkovala sa. Druhým tiež veľkým dôvodom je, že mám rada výrazné líčenie. Niečo také ako špirála a korektor rýchlo ráno u mňa nikdy nefungovalo. Ja sa chcem s make upom hrať a na to nie je ráno čas.


Väčšinou pri líčení postupujem od očí k tvári ale keďže teraz veľmi oči maľovať nejdem, dám si CC krém od Korresu. Je naozaj skvele kryjúci a ešte k tomu by som povedala, že vyživuje. 


Nemám rada, keď má niekto veľmi silný nános make upu. Preto nenanášam druhú vrstvu alebo silnú vrstvu. Na vyrážky a pod oči si dám korektor, všetko zapúdrujem a dám si bázu na očné tiene. 


Na oči som si dala jeden telový tieň a malým štetčekom som spravila veľmi jemnú linku. Žiadne čierne očné tiene. Iba rýchly make up s dvoma tieňmi z tej istej Naked 2 Basics palety. 


Ráno by som nekontúrovala a iba trošku zvýraznila líčka. 


Iba som si trošku prešla obočie špirálkou a jemne dokreslila. 


Ešte som si dala špirálu, trošku sa učesala a môžem ísť do školy. 
Teda ak sa maľujete. Neviem, ako to bude, keď budem pracovať a tak. Ale zatiaľ by som povedala, že sa maľovať ráno neplánujem. 

Maľujete sa ráno rýchlo?
Maľujete sa, aj keď môžete radšej spať?

2 komentáre:

  1. Ja sa maľujem každý deň, mám to ako taký malý rituál. Časom pridávam stále viac a viac produktov, ale stíham to zhruba za tých 15 minút. Používam: makeup, korektor, púder, bronzer, lícenku na pleť. Na oči bázu, tiene, špirálu a gél na obočie. Na záver len balzam na pery a prípadne rúž. Ráno nikdy nekontúrujem ani nekreslím linku, lebo by som sa zbytočne dlho zdržala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj tak máš toho celkom dosť, klobúk dole, že to stíhaš :)

      Odstrániť