utorok 6. septembra 2016

Všetko a nič august


Ahojte!
August je za nami a ja sa zase ohliadnem späť pomocou fotiek. Odkedy mám  múdry telefón s dobrým foťákom, naozaj fotím všetko. A keď mám dlhú chvíľu, rada si potom tie fotky pozerám. Celé leto som skúšala všeliaké domáce masky. Je to naozaj sranda si ich doma vyrábať. Niektoré fungujú a iné zas nie. Ako som súbila každý mesiac tu bude jedna maska, ktorú predstavím. Už mám jednu nachystanú na september.


Kedysi som nemohla mať sladké raňajky  a teraz si skoro neviem predstaviť raňajky bez vločiek. Tieto sú s citrónom a s medom. Nie je to môj štýl ale boli celkom fajn. 


Boli sme s kamarátkami na narodeninovej párty Ministry of Fun. Jedna moja kamarátka chcela ísť už minulý rok ale uvedomila si to až v deň párty. Preto sme to teraz naplánovali o niečo skôr a vybrali sa tam. Išli sme vlakom z PB asi hodinu a pol. Naspäť sme išli o piatej ráno a bola som z toho mega zničená ale stálo to zato. 





Ak som niečo mohla jesť stále dookola bol to oštiepok na gril. Totálne milujem syry a oštiepok, čo ide na gril je topka! Kto ho ešte nevyskúšal, má veľa zameškané, navyše brusnicová omáčka je k tomu naozaj chutná!



Hríby nemám rada a vôbec mi nechutia. Napriek tomu sme cestou ku babke, ktorá býva na lazoch našli nejaké. Napríklad aj takúto červenú chobotnicu!


Boli sme navštíviť kamarátku v Piešťanoch. Bola som tam naposledy na základnej škole. Veľmi sme si to užili a musím povedať, že je to krásne mesto. 


Samozrejme som si musela dať čerstvé oblátky. Nie je to moja najobľúbenejšia sladkosť ale boli naozaj dobré. 


Hneď na druhý deň som išla na Liptovský hrad. Bola to brutálna výprava, hlavne preto, že nemám kondičku a je to najvyššie položený hrad na Slovensku. Asi trikrát som mala chuť zabiť môjho priateľa, ktorý to vymyslel. Nakoniec sme sa tam ale dostali a stálo to zato. Potom sme išli dole a čakali na autobus. Ten bol zle označený a my sme do neho nenastúpili. Preto sme museli čakať v dedinke Kalameny a Lúčky ďalšie dve hodiny. Dali sme si halušky a ja som si dala pirohy. 



Hneď na ďalší deň sme išli do Košíc. Všade sme išli vlakom a bolo to naozaj unavujúce ale stálo to zato. V Košiciach sme boli hlavne na námestí ale išli sme sa aj prejsť do botanickej záhrady. Tá nás trošku sklamala. Bolo tam veľa rastlín, ktoré bežne rastú v lese. Čakala som nejakú exotiku. Jediné, čo to zachránilo, boli kaktusy. Milujem kaktusy a mali ich tam celkom dosť. Bohužiaľ skleníky boli zatvorené, takže sme pozeral iba z vonku. 


Námestie bolo naozaj pekné. Táto fontána sa mi páčila trošku viac ako spievajúca fontána. Je to preto, lebo ja milujem "starožitne"vyzerajúce fontány. 


Za celé leto som zjedla asi 5 ton zmrzliny. Všade, kam prídem, sa pýtam, kde majú tú najlepšiu. Tu nám bolo odporučené Urban coffe(tým coffe som si neni istá) Mali tam celkom fajn zmrzku ale jedla som už aj lepšie. Čo však bola topka, bol ručne robený kornútok. 


Takto nejako to vyzerá, keď som dlho na slnku a priateľ ma začne fotiť :D 


Keďže sme sa trošku stratili cestou do botanickej, už nám neostal čas ísť na večeru do reštaurácie, tak som si kúpila opekané rezance! Mám ich strašne rada a tie pri Tescu boli naozaj dobre spravené. Tak dobre, že si dal aj priateľ. 


Celé leto som sa líčila a myslím, že som pohla svojou zbierkou. Navyše som vyskúšala rôzne techniky. A takto to vyzerá, keď už neviem, ako sa odfotiť. 


Tu je posledná zmrzka, ktorú som doteraz mala. Jahodovo, mangovo, coookies. Najradšej mám grepovú alebo citrón limetka. Akú máte radi vy?


6 komentárov:

  1. skvele fotky a domace masky su best len ked pri mne vzdy ostane taka spust
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nejraději mám broskev, čokoládu a meloun, mňam :) Líbí se mi takové photodiary, pěkný, pohodový srpen, jak se zdá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To áno :) Melón mi ale chutí vždy ako žuvačka :D

      Odstrániť
  3. Oštiepok a zmrzlina ♥ zmrzku najradšej citrónovú alebo grepovú v kombinácií s poriadne tmavou čokoládovou!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. AAAA presne tak dneska som mala jednu brutálne citrónkovú a bola to topka :)

      Odstrániť