piatok 23. septembra 2016

Vzorečky vol. 9


Ahojte!
Aj tento raz som použila celkom dosť vzoriek. Vzorky sú najlepší spôsob ako toho vyskúšať čo najviac vecí a vybrať si to, čo vám vyhovuje. Ja mám strašne citlivú pleť a nemôžem si kúpiť každý krém, čo sa mi páči podľa popisku. Preto vždy radšej naháňam vzorky. 

Ako prvú vám ale dneska predstavím pastu z Manufaktúry. Začala som hľadať nejaké netestované zubné pasty. Jedna, ktorú mi všetci odporučili bola strašne nanič a vôbec neumývala zuby. Našťastie táto z Manufaktúry je oveľa lepšia. Zuby vyčistí a dokonca zanechá v ústach vôňu a príjemnú chuť. Rozmýšľam, že si ju kúpim. 


KRém na ruky z Havlíkovej Apotéky je to, čo na zimu istotne budem mať. Je hutný a dobre sa rozotiera. Rýchlo vsiaká, čo je pre mňa dôležité. Navyše krásne vonia. Keď pôjdem najbližšie do HA, už je na zozname. 



Bázu na pleť, pod make up je ťažké nájsť medzi netestovanými značkami. Preto som napísala ku objednávke od 100% Pure, či by mi poslali vzorku. Trošku som sa zľakla toho, že v báze je vidieť malé trblietky. Na pleti našťastie vidieť nie sú. Ale robia super rozjasnený efekt. Túto bázu si musím kúpiť. Trošku sa mi zdá, že aj vyživuje. Jednoducho topka báza. 



Čo ma nepotešilo, je hydratačná maska. Je strašne mastná a vytvorila mi lesklý povrch na pleti. Nie ten zdravý, pekný ale taký hnusný mastný film. Keď som si ho išla trošku opláchnuť, vymyla som celú masku a musela som sa natrieť krémom. 


Po mojej prvej pene na čistenie pleti hľadám ďalšie a ďalšie. Túto vzorku som si objednala k nákupu. Bohužiaľ strašne smrdí. Nemá penovú konzistenciu ale skôr krémovú. Vôbec neodličuje. Maskaru som mal ana celých očiach ako panda a ani make up neodlíčila najlepšie. 


Od značky Milva som kúpila šampón pre priateľa. Poslali mi nejakú vzorku šampónu. Celkom dobre umýval ale vlasy som po ňom nemala nejako výrazne krajšie. Asi by to chcelo viacero použité. 


Uriage krém so zinkom mi veľmi pomáhal na vyrážky. Tak som si vypýtala aj vzorku čistiacého gélu. Ten bol modro-priesvitný a nemal žiadnu výraznú vôňu. Ani účinok. Nezmizli mi čierne bodky ani sa mi neprestali robiť vyrážky. 


Čistiaca ílová maska od Dr. Hauschka ma lákala, tak som si kúpila vzorku. Ide o obyčajnú ílovú masku. Nie je ničím špeciálna. Trošku vyčistí pleť a raz za čas sa dobre používa. Ale asi mi stačí kúpiť si obyčajný íl a jednoducho používať ten. 


Poslednú vec dneska ukážem tento krém na telo od 100% Pure. Je to na leto dobrý, výživný krém na leto. Krásne grapefruitovo vonia a dobre sa rozotiera. Bohužiaľ nie je dosť vyživujúci na zimu. Takže si ho nechávam v zálohe na jar. 

Aké vzorky ste vyskúšali vy?
Kupujete veci na prvé prečítanie alebo si hľadáte vzorky?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára