štvrtok 30. augusta 2018

Ekologickejšie každým dňom

Halo Beauty 



Ahojte!
Vždy, keď vidím niečo, čo mi pomôže byť viac ekologická, chcem to. Napríklad, keď odličujem výraznejší make up, miniem aj 5 tampónikov. Na Halo Beauty ma presvedčila kamarádka, ktorá mi o ňom párkrát niečo povedala. Potom som si pozrela pár recenzií a bola som celkom skeptická. Ale povedala som si, že ak by to malo ušetriť tampóniky každý večer, nemám s tým problém.


Jedno balenie stojí okolo 21 eur a sú v ňom tri odličovacie krúžky. Ja som sa zložila s kámoškou a ja mám dva a ona jeden. Každý môžete používať dva až tri mesiace, čo znamená, že jedno balenie by vám malo vydržať 9 mesiacov, čo je celkom dosť. Ja používam dva naraz, pretože ich dávam často prať, aby som nedostala žiadnu infekciu alebo vyrážky.


Malo by to fungovať tak, že namočíte FaceHalo do vody, podržíte ho cca 5 sekúnd a odličujete. Veľmi jednoduché a navyše by ste mali šetriť aj na odličovačoch, pretože nepotrebujete žiadne. Mali by ste mať úplne vyčistené očné líčenie, vrátane vodeodolnej špirály, tvár a pery.


FaceHalo je veľmi jemné a príjemné na dotyk. Páči sa mi, keď ho navlhčím teplou vodou a zmývam si make up. Je to pre mňa veľmi príjemné pohladenie. Nanešťastie mi príde, že nezmyje všetok make up. Vždy, keď ho použijem, musím použiť jeden tampónik na dočistenie. Nie som z toho sklamaná ale naopak ma teší, že zredukujem počet tampónikov potrebných na úplné vyčistenie mojej pleti.


Čo sa mi tak úplne nepáči je, že face halo nemá žiaden okraj vhodný pre očné okolie a špirálu. Samotný kotúč je príliš hrubý a ťažko sa s ním dostanete ko korienkom rias. Dokonca ani bočné časti sa nedajú použiť, pretože sú obšité celkom príjemným materiálom, ktorý však neodličuje.


Navyše som si v jednej predajni s eko vecmi kúpila bavlnené odličovacie tampóniky. Používam ich z jednej strany každý večer na toner. Pretože Face Halo použiť na toner moc nemôžem, chcela som niečim ešte viac zredukovať počet používaných tampónikov a podarilo sa mi to práve týmto výrobkom. Stáli okolo 40 kč, čo je možno 1,5€. Make up z nich však ide trošku ťažšie, takže ich reálne používam iba na toner. Sú prijemné na tvári a ak používate napríklad iba tonikum alebo iba veľmi jemný make up, ktorý nezašpiní až tak látku, určite by som ich odporučila.

Takto sa snažím redukovať množstvo spotrebovaných odličovačov a aj tampónikov. Neviem, či by som aj v budúcnosti kupovala FaceHAlo znova. Skôr by som skúsila nejakú utierku a o iba z toho dôvodu, že budem mať ľahšiu možnosť sa dostať k mihalniciam.

Skúšali ste nejaké náhrady za odličovače a tampóniky?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára