štvrtok 16. augusta 2018

Krémy nemôžem zmeniť

Phyris Sensitive Moisturizing



Ahojte!
Čo sa týka krémov a šampónov mám veľmi zlé skúsenosti s krémami, ktoré sú netestované na zvieratách a prírodné. Dosť mi to vadí, keďže by som najradšej používala také ale vlasy a pleť jednoducho nespolupracujú. Hocijaký skvelý krémik pre iné blogerky mi vyvolá vyrážky. Je to dosť nepríjemné a najradšej by som sa vtedy nekrémovala vôbec. Ale to cítim, ako sa mi stiahne pokožka a nie je to veľmi pohodlné. Preto som musela urobiť kompromis a krém na tvár používam taký, o ktorom na internete nenájdete jasne napísané, či je alebo nie je testovaný. Keďže som našla mnoho článkov o tom, že je netestovaný, chcem tomu veriť ale na leaping bunny som spoločnosť nenašla vôbec.



Moja kozmetička robí zázraky s pleťou a odporučila mi tento krém. Dostala som ho na Vianoce, ako darček. Krém je na citlivú pleť, pretože cez zimu moja pleť naozaj trpí. Ale to aj cez leto, takže sme chceli vyskúšať, či jej pomôže alebo nie. Balenie krému nazývajú luxusné ale v skutočnosti mi príde také zastarané. Je na ňom zbytočne veľa plastu, ktorý by tam nemusel byť. Navyše je zbytočne obrovské. Krémik vnútri má obsah 50 ml. Má zaujímaú konzistenciu. Je to niečo mezi gélom a krémom. Vsiakne sa veľmi rýchlo a nezanecháva mastný film na pokožke. Je parfumovaný a vonia asi ako vypraté prádlo. Pre mňa je toto veľmi "čistá" vôňa. Trošku mi vadí, že tá vôňa ostane dlhšie na pleti, pretože to nerada cítim.



Účinky krému sú pre moju pleť úžasné. Vyživil aj hydratoval. Staral sa o moje citlivé líca a nemala som pocit, že by mi upchával póry alebo nedovolil pleti dýchať. Navyše som krém používala ráno aj večer ŠTYRI mesiace v kuse. Pri cene okolo 40€ je to teda dobrá investícia 10€/mesiac. Ja som bola s krémom spokojná a na leto som si kúpila odľahčenú verziu.




Poznáte značku Phyris?
Používate salónovú kozmetiku alebo radšej chodíte nakupovať krémy do drogérie?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára