utorok 7. augusta 2018

Akého chlapa si vybrať?

Mark verzus Frank





Nechápem, prečo majú scruby chlapské mená. Dokonca sa mi ani nepáči marketing pána Marka, ktorý sa chce s tebou okúpať a chce ťa rozmaznávať. Keby mi to povedal nejaký chlap, tak bežím a kričím o pomoc z plných pľúc. Ale tak v poriadku. Navyše nerada si kupujem píling odkedy máme doma kávovar a používam z neho kávovú sadlinu. ZADARMO, pretože je to aj tak odpad. Ale z môjho výletu v Sofií som si priniesla Franka, ktorý zmenil môj pohľad na pílingy. Potom bol raz v zľave Mark a kúpila som si aj neho. Dopadlo to tak, že jeden milujem a budem do neho z času na čas investovať. Hlavne cez leto a druhý si už nikdy nekúpim.




Asi začnime tým lepším. Možno ste vytušili, že to bude skvelý Frank. Hneď po prvom osprchovaní s ním, som cítila, že moja pokožka je dokonale vláčna a vyživená. Naozaj to bola láska. Navyše vôňa je nebeská. Používam ten kokosový ale mám v pláne použiť aj iné vône. Keď som o ňom začala písať, vybehla som na ich stránku a začala som rozmýšľať, čo ďalšie si objednám a neni toho málo. Obal má pekný a premyslený. Pílingové čiastočky sú akurát veľké a čo sa mi strašne páči je, že pokožku nenaolejuje a vyživí tak, že je lesklá ale aj ja sa cítim príjemne. Rada ho používam na celé telo.




Takto rozbehnutá a nadšená z pílingu som si chcela kúpiť ďalší a plánovala som dať šancu Markovi. Raz som ho už vyskúšala, keď si ho kúpila sestra a tajne som jej ho šlohla a už vtedy ma neohromil. Ale verila som, že to bol len môj pohľad na zbytočne drahé scruby. Takže som si zobrala citrusové minibalenie. Musím povedať, že som rada, že ide len o mini balenie! Pílingové čiastočky sú síce v právnej veľkosti ale som z neho hnusné mastná. Taká tá mastnota, čo vám nevyživí pokožku len ju zamastí a nevsiaká. Musím sa potom častejšie natierať. Ako vypílingovaná som dobre ale necítim sa dobre. Myslím si, že takto sa cítim pri používaní väčšiny výrobkov.

Za mňa je Mark prepadák a ak máte možnosť kúpiť si Franka v Sephore alebo online, vyskúšajte toho kokosového. Ďakovné správy mi môžete posielať na môj facebook.

Robíte si domáce scruby alebo ich radi nakupujete?
Aký je váš obľúbený?
Skúšali ste aj tie trblietkavé?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára