utorok 28. augusta 2018

Načo?! NAČO!


Ahojte!
Z nejakého dôvodu mám doma otvorených okolo 5 krémov na telo plus nejaké olejčeky. Absolútne nechápem, prečo nemám jeden olej a jeden krém ale nevadí. Snažím sa minúť všetko, čo mám. Pretože už ma štve ten môj hoarderský spôsob nakupovania kozmetiky. 





Sebamed extra jemný krém som si kúpila, keď som mala extra suchú pokožku. Voda v Brne jej dáva zabrať a bohužiaľ je vysušená po každej sprche. Takže som potrebovala niečo, čo by mi vyživilo a ochránilo pokožku pred vysúšaním. Skúsila som najskôr mini balenie tohoto krému, ktoré som si so sebou zobrala na cestovanie a potom sa mi páčil a kúpila som si aj väčšie balenie. Krém je naozaj vyživujúci ale má strašne veľa mínusov pre bežné použitie. Prvý je, že sa strašne ťažko rozotiera a vsiaka ešte horšie. Takže som sa s ním krémovala len keď som mala čas. Navyše zloženie je zlé, na dieťa by som to nenatrela. Dopoužívam toto balenie a budem hľadať iný krémik.




Tento krém od Loccitane som si kúpila iba tak náhodou, keď som kupovala darček sestre. Ale tak vždy si kúpim aj niečo pre seba O:). Krásne vonia. Ja milujem citrusové vône. Je to jemný krémik, ktorý sa rýchlo viaká a bez problémov vyživí pokožku. Používala som ho počas stáže v Mexiku a aj po kúpeli v slanej vode a opaľovaní mi pekne hydratoval pokožku. Navyše vôňa ostávala na pokožke celom dlho. Takže ja som spokojná.




Ako posledného tu máme MARKa, pri ktorom mi išlo rovnako o vôňu. Pretože citrusy citrusy....A to je asi tak všetko. Jedná sa o maslo na telo, ktoré sa pri dotyku s kožou topí a vytvára mastný povlak a pokožke. Potom sa za nejaký čas vsiakne a ak ste si ho dávali večer, na druhý deň ráno už tam necítite žiadnu výživu. Bohužiaľ jediné, čo po ňom ostane je, že zamastí pokožku. Nepríde mi, že by vyživil ani na 12 hodín pokožku. Je najhorší z dnešnej trojice a podľa mňa značka Mark robí dobre, že vráža toľko do reklamy, lebo na základe recenzií by si ju ľudia asi až toľko nekupovali. Každá sme iná a možno vám tieto produkty vyhovujú ale pre mňa to boli dva produkty a dva prepadáky.


Aký je váš obľúbený telový krém?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára