nedeľa 26. augusta 2018

Mexiko II


Cesta do Mexika zo San Diega netrvala vôbec dlho. Cez hranice me sa dostali celkom rýchlo a potom som sa mohla tešiť na Ensenadu. Miesto, kde som mala školu. Prechádzali sme aj cez Tijuanu ale z auta sa mi moc nepáčila. Keď sme prišli do Ensenady, bol už večer a ubytovali sme sa. Na izbe sme boli 4, čo je celkom dosť. 4 neznáme baby na jednu kúpelku. Kupodivu sme sa nikdy nehádali a všetko sme zvládli v poriadku. Keď sme sa predstavovali, zistila som, že jedna z nich je češka, čo ma trošku potešilo, lebo som tam mala aspoň niekoho, s kým som sa mohla rozprávať




Hneď prvý deň sme mali uvítaciu ceremóniu a potom prvé hodiny. Najskôr sa mi veľmi môj učiteľ nepáčil, pretože bol príliš rázny ale po chvíli sme sa oťukali a zistila som, že je super.









Počas dvoch týždňov sme boli v škole a pravidelne sme mali hodiny. Mala som hodiny o tržnej súťaživosti a trvalo udržateľnom rozvoji. Na konci sme mali prezentáciu finálneho projektu a dostali sme známky. Počas dvoch týždňov, ktoré som tam bola sme mali neuveriteľne veľa aktivit. Navyše naši spolužiaci nás každý večer brali niekam von, takže som v podstate ani nespala. Vyskúšala som si robiť salsu, piť margharitu, videla som gejzíry, pláže a rôzne diskotéky. Bol to jeden z najlepších zážitkov v mojom živote. Mexičania sú strašne priateľskí a dobrí ľudia. Naozaj sa mi v Mexiku strašne páčilo a plánujem sa tam ešte niekedy v živote vrátiť.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára