štvrtok 9. augusta 2018

Rihanna a jej make up

Fenty Beauty KILLAWATT odtieň Girl next door, Chicphreak




Ahojte!
Keď Rihanna vypustila do sveta svoju kolekciu make upu, všetci sa šli zblázniť! Dokonca aj ja som chcela vyskúšať všetko. Nakoniec som mala šťastie a priateľova mama šla do USA. Môj rozpočet nie je tak veľký, aby som si mohla kúpiť každý produkt a prišlo na zložité vyberanie. No nakoniec som si vybrala dva produkty. Rozjasňovač a lesk na pery.



Balenie rozjasňovaču je pdľa mňa inovatívne, pekné a zároveň ťažké  a luxusné. No zároveň nepraktické ak máte veľa make upu. Pretože je veľké a masívne. Je biele a má na sebe fialovú perleť, ktorú vidieť iba na svetle pod rôznymi uhlami. Obsahuje dva rozjasňovače a každý má 3,5 gramu. Farby rozjasňovačov mi prišli tiež celkom unikátne a ťažko sa mi vyberalo, keďže mám rada odtiene zlata alebo šampanského. Nakoniec som zvolila odtieň do roužova, lebo som plánovala ružové vlasy.



Na každom rozjasňovači je vtlačené logo FB (Fenty Beauty). Čo sa mi celkom páči. Odtieň Girl next door je neuveriteľne pekný odtieň a rada ho nosím. Jednu vec som si však všimla, že ak sa opalujete do červena, alebo sa spálite, alebo sa vám jednoducho čerevnajú líca, veľmi vám to zvýrazní červenanie a vôbec to nevyzerá pekne. Takže len na upokojenú pleť. leske sa celkom silno a sú v ňom väčšie čiastočky trblietok, čo nie je nič na bežné nosenie. Navyše výdrž nie je vôbec dobrá. Ráno ho nanesiete a už poobede máte na lícach len tie obrie čiastočky a nič viac. Odtieň Chicphreak nepoužívam skoro vôbec, pretože sa mi ako rozjasňovač nehodí a ako lícenka nepáči.



Odtieň chicphreak a druhý je girl next door.




Celkovo som z toto rozjasňovača sklamaná a myslím si, že Rihanna musí zlepšiť tieto výrobky, inak už nebudem mať veľmi chuť nakupovať výrobky zrovna od nej.

Láka vás vyskúšať si značku Fenty Beauty?
Skúšali ste už od nich niečo?

2 komentáre:

  1. Ještě jsem nic nezkoušela a ani mě tato značka neláká. Rozjasňovače je škoda.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Láka ma strašne, veď už len tým, že ide o Rihannu! Ale tak toto podľa toho čo píšeš sklamalo i mňa :(

    Lumi z Recenzie-Kozmetiky

    OdpovedaťOdstrániť