utorok 21. augusta 2018

Vzorky vol. 13

Ahojte!
Moja láska k vzorkám stále rastie a tak trochu aj kôpka vzoriek, ktoré mám, preto potrebujem rýchlo
urobiť čistky.




Ako prvý tu mám šampón značky Briogeo. Je to obľúbená značka Tati, čo je moja obľúbená youtuberka (počas písania postu mi tu hrá jej video). Keď toľko hovorí o tých ľampónoch, chcela som si ich kúpiť, a tak som vyskúšala aj tento Scalp Revival šampón. Jedná sa o šampón s pílingom na vlasovú pokožku, ktorý by mal vlasy umyť od usaených nečistôt a rôznych usadených lakov a gélov. Má pepermintovú vôňu, ktorú až tak nemusím ale príjemne to chladí, keď ho mám na hlave. Vlasy sú krásne umyté ale nie vysušené, ako je to zvykom pri iných čistiach šampónoch. Pravdepodobne si ho plánujem v budúcnosti zakúpiť.




Collistar balíček som dostala na Vianoce a bola v ňom aj táto špirála. Nebudem klamať, mám veľmi rada drahšie špirály. Najlepšia, akú som vyskúšala je od Benefitu Roller lash ale bohužiaľ, tí testujú. Viem, že aj Collistar testuje ale darčeky jednoduch nevyhodím. Sama by som si ju nekúpila ale tešila som sa na ňu. Bohužiaľ ma neočarila tak, ako by som si priala. Riasy síce obalí ale nezahustí až tak a ani nepredĺži. Keby si ju kúpim v plnej veľkosti asi by som bola sklamaná.



Cicaplast spf 50 som si dávala na jazvu po vybratí znamienka. Neviem posúdiť, či mi to pomohlo s jazvou alebo nie ale viem, že mi to istotne pomohlo so slnkom, keďže sa mi to miesto po znamienku nespieklo. Ak máte hocikedy počas roka nejakú operáciu a zvlášť na tvári, odporúčam vyskúšať.



Bite agave maska je moja topka a najväčší objav toto roka. Maska je vytvorená tak, že keď si ju dáte, pery vám dokonale vyživí ale nebudete mať ten efekt po. Tým myslím, že veľa balzámov aj másk vsiakne a po nejakej chvíli máte pleť alebo pery ešte viac vysušenejšie, ako ste ich mali predtým. Našťastie toto pri Bite maske neplatí. Výživa je tu na veľmi dlho a pery vyzerajú fakt skvostne. Túto masku tak milujem, že už som si kúpila veľké balenie. Za mňa ak máte možnosť kupujte. Sú rôzne farby tejto masky a ja som si prvotne myslela, že je to vymyslené tak, že v podstate si dáte masku ona vsiakne a na perách ostane stain. Ale našťastie farba neostáva žiadna. Takže ak si dáte aj červenú masku, máte to skôr ako taký veľmi jemno červený lesk a vyzerá to pekne a slušne aj na nosenie do práce, či do školy.

Ako vidíte, rada používam vzorky skoro vždy, keď môžem. Beriem si ich aj na cestovanie ale používam ich aj doma a myslím si, že pravidelne nakupujem veci, ktoré som mala vo vzorke.

Používate vzorky alebo sa vám iba hromadia doma na stole?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára