nedeľa 19. augusta 2018

Mexiko I

Časť prvá

Ahojte!
Tak som sa prihlásila v škole o účasť na letnej škole v Mexiku a vyhrala som možnosť stráviť dva týždne v Mexiku. Bola som veľmi šťastná a aj nervózna a bála som sa. Ešte nikdy som nebola SAMA takto ďaleko. Navyše nerada chodím lietadlom sama, lebo som schpná stratiť sa aj v rovnej uličke. Nie to v obrích letiskách ako sú Amsterdam alebo San Francisko. No keď prišiel deň D nebol čas na strácanie sa alebo pochyby, keďže som mala niekedy iba 40 min na prestup. Letela som strašne dlho celých 24 hodín. Letela som najskôr do USA na dva dni do LA. Po 24 hodinách som sa konečne dostala do svojho airbnb pri Venice beach.




Išla som aj na známu Muscle Beach a pozrieť sa na skateboardovacie dráhy. Bol to samozrejme zážitok ale bohužiaľ bola som sama, čo je nanič, pretože sa nemáte s kým podeliť o zážitky. Navyše ma s priateľom delilo 9 časových zón, takže v podstate počas mojich ciest väčšinu času ludia spali. Ráno som sa zobudila a išla som pozrieť na nápis Hollywood a chodník slávy. Ešte na ubytovaní som sa zoznámila s jedným kosovčanom a on bol so mnou celý deň. Dokonca ma pozval na burger. Išli sme UBERom a bola to moja prvá jazda, takže som zle zadala adresu. Keď som vodičovi vysvetlila čo sa stalo, zobral nás zadarmo na nápis, tam na nás počkal a odviezol nás na chodník slávy. Bola som z toho nadšená.



Na druhý deň som išla do San Diega. To mesto ma nedostalo až tak ako LA ale bolo mi tam celkom dobre. Bývala som na hostely, čo nebolo zrovna najlepšie ale dalo sa to zvládnuť. Večer som sa išla prejsť po Boardwalku a na druhý deň som si dala tour po San Diegu. Videla som tam tulene, takže som bola veeeľmi spokojná.






Odtieľ sme išli do Mexika.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára