štvrtok 23. augusta 2018

Karamelová láska

Zoeva paleta Caramel Melange



Ahojte!
Značku Zoeva mám neuveriteľne rada. Majú profesionálny make up za prijateľné ceny. Mám od nich niekoľko štetcov a viacero kozmetických produktov. Keď som si v ich showroome bola kúpiť tašku na štetce, pozrela som si aj paletky a musím povedať, že bolo ťažké vybrať si iba jednu. Stoja 22,5€,
čo je na paletu 10 tieňov viac ako dobrá cena.



Caramel melange je jedna z troch paletiek z čokoládovej edície. Je najteplejšia a má pre mňa najnositeľnejšie odtiene. Paleta je z tvrdého katrtónu, ktorý zvládne aj cestovanie a neotvára sa. Tiene sú dstatočne veľké (1,5g) a jednoducho sa naberajú. Pod každým tieňom je jeho názov.





Wax paper - Bielo-krémový tieň, ktorý je svetlejší ako moja pokožka, ľahko sa nanáša a vytvára jednotnú vrstvu
Universal Delight - Svelučko hnedý, teplý odtieň. Vhodný na rozotieranie tieňov medzi sebou.
Aftertaste - Povedala by som, že je to farba spáleného pomaranču zosvetlená o pár odtieňov. Jedná sa pigmentovaný tieň ale rovnako nemá problém s rozotieraním
182 C - Zlato-oranžový metalický tieň. Na jeden ťah je schopný pokryťskoro celé viečko a metaličké odlesky sú naozaj dokonalé.
Liquid center - Medený metalický odtieň. Má super krytie a výborne sa nanáša.  Môj najobľúbenejší odtieň z celej paletky. Je naozaj krásny na hocijakom odtieni pleti.
Alchemy - Teplý, hnedý s troškou oranžovej. Ďalší obľúbenec. Rada ho nosím buď v záhybe oka ako doplnok k liquid center ale cez celé viečo iba so špirálou. Krásne vynikne
Start soft - Teplý hnedý odtieň. Výborný do očného záhybu.
Finish sensual - Tmavý hnedý odtieň. Výborný na stmavenie vonkajšieho kútiku.
Almost burnt - Zlatý metalický odtieň. Priznám sa, že sa mi vôbec nepáči a používam ho veľmi málo. Ale je rovnako kvalitný ako ostatné metalické tiene v paletke.
Edible gem - Hnedo-fialový oodtieň so zlatými trblietkami, ktorý je dosť tmavý. Najmenej používaný tieň v paletke. Takéto odtiene sa mi vôbec nepáčia a skoro vôbec ich nenosím. Dobre sa nanáša a aj vydrží ale mala som ho tak dvakrát.






Ako vidíte mám naozaj rada 80% tejto paletky, čo býva pri paletách úspech. Tiene sú všetky maslovej konzistencie aj keď už mi trošku vyschli. Nie tak, že by sa nedali používať ale všimla som si to. Paletku mám viac ako rok. Skôr rok a pol. Líčenie mi vydrží celý večer a nemám problém ho odlíčiť. Do budúcna (ďaleko do budúcna, lebo chcem minúť aspoň niečo, čo mám doma) plánujem nákup ďalších paliet od Zoevy, pretože za túto cenu sa fakt oplatia a celá paletka je konzistentne dobrá. Takže ak rozmýšľate nad jednou paletou, ktorú by ste potrebovali, odporúčam Zoevu,


Skúšali ste už nejaké produkty od Zoevy?
Koľko paliet máte doma na oči? ( Ja mám 5!)

2 komentáre:

  1. Ja mám z tej rady tú kakaovú a je výborná. Jedna z najlepších, čo mám doma :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá je tiež krásna. Myslím si, že Zoeva je super dostupná značka :)

      Odstrániť