utorok 14. augusta 2018

Moja najväčšia láska

Anastasia Beverly Hills Matte Lipstick odtieň Soft Pink




Ahojte!
Moja najväčšia láska, čo sa týka make upu sú rúže. Chvíľu tam bojovali lícenky a rozjasňovače ale čím dlhšie používam make up, tým si viac uvedomujem, že pre mňa sú najpoužívanejšie a najradšej ich kupujem a najradšej nanášam práve rúže. Rozjasňovače sú v tesnom závese. V jednej chvíli mali akciu na nákup anastasia beverly hills rúžov jeden za 5€, čo som nemohla samozrejme vynechať, pretože som ich už dlho chcela vyskúšať. Objednala som si ale iba jeden, keďže prestávam s nabaľovaním sa make upu. Myslím si, že keby si nič rok nekúpim, tak mi ani nič nebude chýbať, pretože mám všetkého do zásoby. Ale to by som asi úplne nezvládla, takže skúšam to obmedziť na jeden dva nové výrobky raz za čas.



Obal má tento výrobok krásny, čierny a na vrchu je logo Anastasia. Na obale zboku je vtlačený názov značky. Rúž sa dobre skladuje a myslím si, že je akurátne veľký. Obsahuje3,5g produktu. Zaujímavé, že nemá žiadnú vôňu ale to mi vôbec nevadí. Je to lepšie ako vôňa, ktorú nemôžem ani cítiť.



Nanáša sa skutočne veľmi jednoducho. Aplikácia je pre mňa jedna z najlepších, čo sa rúžov týka. Neťahá mi pery, nezalieza do vrások, neprepíja sa za líniu pier. Je neuveriteľne pohodlný na nosenie. Keď si ho dám, nemám problém s tým, že by mi vysušoval pery a to aj napriek tomu, že sa jedná o matný rúž. Naopak, mám pocit, že ich vyživuje.



Farba je niekde v strede výraznosti. Nie je to úplne výrazný rúž, ku ktorému si nemôžem dať výrazné líčenie ale nie je ani nude. Aj keď sa volá soft pink. Myslím si, že soft by bol na inom odtieni pleti. Môžem ho však nosiť každý deň, pretože sa mi celkom hodí a s okuliarmi nie je až taký výrazný.



Myslím si, že Anastasia má naozaj skvelé matné rúže a ak by mali znova nejakú akciu a ja by som bola schopná minúť aspoň jeden rúž zo svojej kolekcie dovtedy, tak by som si rada kúpila druhý. Ak rozmýšľate, aký rúž si kúpiť, doporučujem vám istotne aspoň zvážiť rúž od Anastasie. Myslím si, že nebudete ľutovať.

Ktorú položku make upu nakupujete najradšej?
Skúšali ste už rúže od Anastasie Beverly Hills?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára