štvrtok 1. marca 2018

Whishlist Marec a asi aj Apríl



Ahojte!
Marec je tu a ja sa snažím nejako sa zoriedntovať vo všetkých produktoch, stále sa chŕlia nové a nové produkty. Je toho jednoducho strašne veľa. Chýbajú mi časy, keď blogerky mesiac dávali malé útržky nového produktu, vy ste sa tešili, všetci o tom produkte vedeli. Potom to prišlo a vy ste mali našetrené alebo ste vedeli, že zrovna toto nepotrebujete. A potom ste ďalší mesiac očakávali inú novinku. Momentálne sa ráno zobudíte a na svete je 10 nových produktov.



Takže si musím vybrať, čo by som chcela. Niekedy je to veľmi ťažké, keďže chcem všetko. Ale tento mesiac by som chcela venovať starostlivosti o vlasy a telo. Ako prvú by som chcela túto kefu na nohy. Raz o kefách na nohy hovorila bloggerka Tati. Výhody by mali byť:  žiarivejšia pokožka, odstránenie celulitády a suchej pokožky.




Facehalo sledujem už dlhšie. Neviem prečo mám k týmto produktom jemnú nedôveru ale bohužiaľ. Vždy, keď sa odličujem jednorázovým tampónikom, rozmýšľam, že by som to mala zmeniť. Preto začním rozmýšľať nad týmto facehalo. Máte ho niekto? Funguje?


Moje vlasy prechádzajú fázou odfarbovania. Chcela by som ich mať šedivé ale neviem sa k tej farbe dostať. Dala som si ešte jednu možnosť na odfarbenie a potom končím. V prípade, že s ato nepodarí, dám si na ne tento rúžový gélik z Limecrime. 



Ďalšiu vec, ktorú by som z limecrime chcela je tento rúž. Jedná sa o matný rúž, ktorý je jemnejší čo sa týka farby. Takže by nemusel až tak veľmi vysušovať. Chcela by som ho na každodenné nosenie.


Toto je prvá paletka, ktorá ma po dlhej dobe oslovila. Chcela by som ju vidieť naživo a potom sa rozhodnem. Ale rozmýšľam nad kúpou tejto paletky od Urban Decay s názvom Backtalk. Je inšpirovaná rúžom, ktorý mám, takže by som mala pekné kombo. Ale zatiaľ to vidím na kúpu tak zo 40%.

Aké produkty plánujete kúpiť v marci vy?
Tešíte sa na nejaké novinky, ktoré by mali v blízkej dobe výjsť?

všetky fotky sú stiahnuté z google

1 komentár:

  1. Já si dost nakoupila nedávno, takže zatím nákupy neplánuji, ale zaujal mě ten kartáč na nohy. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť