utorok 6. marca 2018

Peny na tvár milujem

Avril čistiaca pena



Ahojte!
Čistiace peny sú pre mňa úplne super. Umyjete s nimi make up aj tvár a nepotrebujete ani bavlnené tampóniky. Prvú penu som mala z 100% Pure, Tá bola skvelá ale trošku drahšia, takže keď som uvidela túto v obchode za 7€, nemohla som ju tam nechať.



Balenie je podľa mňa primerané cene. Nič špeciálne ale slúži výborne. Mne sa nepáči farba ale zase pri 7€ nebudem riešiť farbu obalu. Pumpička dávkuje penu skvele, pretože väčšinou mi na umytie make upu aj na očiach stačí jedno pumpnutie.


Keď som si išla prvýkrát umývať tvár, nečakala som absolútne nič a bola som ohromená! Mala som na sebe silnejší make up-hlavne očný a zmyl sa skvele. Dokonca som nemala ani zbytky špirály! To bol pre mňa šok. Dala som si teda na tampónik micerálku a prešla som si s ním po tvári aj po očiach. Nič na ňom nebolo.


Pena umýva naozaj všetko. Niekedy teda treba aj dve pumpičky ale to mám čierne dymové líčenie s výraznými perami. Pleť máte vyčistenú vždy. Nie je testovaná na zvieratách, je vyrobená vo Francúzsku a obsahuje 150ml. Mne vydržala strašne dlho, keďže ju používam iba keď som doma. Ale verím, že aj pri pravidelnom používaní by vydržala minimálne mesiac.



Obsahuje antioxidačný lotusový kvet. A má ecocert certifikát, čo je za mňa palec hore! Čo mi trošku chýba je výživa, ktorú mi ponúkala značka 100% Pure. Po použití musím jednoznačne natrieť tvár, inak mám pocit, že mi ju suší. Takisto nie je až taká krémová. Ale pri cene 7€ ostávam uchvátená skôr odličovacími schopnosťami.



Túto penu jednoznačne odporúčam na každodenné použitie. Povedala by som, že je pre každý typ pleti. Suchá sa musí natierať tak či tak a mastná bude len spokojná. Za nízku cenu máte výborný výrobok.

Používate čistiace peny?
Aká je vaša obľúbená.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára