utorok 20. marca 2018

Olejčíkov na telo nikdy nebude dosť!

Kneipp olej na jazvy, strie a suchú pokožku



Ahojte!
Toto je ďalší z arčekou, ktoré som dostala od kamarátok. Jedná sa o bio olejček na telo značky kneipp. Mal by sa zmerať na strie a jazvy, čo mi neuveriteľne vyhovuje, Používala som ho vkuse asi dva mesiace.


Balenie je podľa mňa nadbytočné - nepotrebujete sklenenú fľašku aj krabičku. Všetky info sa zmestia na etiketu, tak načo plytvať? Olej obsahuje 100ml a ja som som ho používala cez zimu na celé telo ale miestam, kde mám strie som venovala trošku viac pozornosti.


Vstrebával sa dlhšie ako krém, čo mi trošku vadilo, preto som ho používala iba večer. Po natretí som mala neuveriteľne hebkú pokožku. Celú krásne vyživenú, no trvalo to len tak deň max dva a potom som sa musela nattierať znova. Čo mi vôbec nevadí a zvykla som si nato. Navyše veľmi pekne vonia. Zase raz sa jedná o citrusovú vôňu, ktorú milujem. Je prírodná a nevtieravá. Ak máte rady citrusové vône, istotne sa vám bude páčiť.


Balenie mi vydržalo kratučko, pretože som ho používala na celé telo. Ale išlo o celkom dobrý oleček, ktorý si môžete kúpiť v DM a za celkom dobré peniaze. Istotne by som vám ho odporučila, ak hľadáte niečo na zjemnenie pokožky. Strie ani jazvy sa nezmenšia a ani nezmiznú ale máte z neho príjemný pocit.

Poznáte tento olejček?
Čo používate cez zimu vy na vyschnutú pokožku?

2 komentáre:

  1. Já olejíčky jedině na nehty a vlasy, na tělo vůbec, ale ráda používám tělové krémy vonavé, které hydratují pokožku a rychle se vstřebají. Citrusové vůně taky můžu <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja mám radšj krémy, lebo sa rýchlejšie vstrebú ale tak arčekom nikdy nepohrdnem :)

      Odstrániť