štvrtok 15. marca 2018

Prírodný a funguje?

Schmidt´s Bergamot +limetka




Ahojte!
Ja a dezodorant/antiperspirant sa nemáme v láske. Moja suseda mala rakovinu, ktorej možnou príčinou bolo používanie zrovna týchto výrobkov. Takže som ich nikde nepoužívala. Väčšinou mám voňavé telové spreje alebo jeden deodorant, ktorý používam iba, keď viem, že sa budem potiť.



Keď som však prišla na vysokú školu, dni, keď som sa zapotia bolo trošku viac. Preto som začala rozmýšľať nad nejakou možnosťou. Mala som viacero prírodných deodorantov, ktoré nefungovali. Do schmidt´s som teda vkladala veľkú dôveru. Hlavne preto, lebo ho ospevovala moja obľúbena eko youtuberka.



Najskôr sa nedal nikde objednať ale momentálne je na naturisime. Majú ho vo veľkom aj malom balení. Po mojich predošlých skúsenostiach som si radšej zobrala malé balenie. Čo môžem teraz brať ako chybu, pretože je naozaj fantastický!Čo je na ňom fantastické? Vôňa! Pre mňa jedna z najkrajších citrusových vôni. Cítim z neho sviežosť na celý deň. A to ma celkom dokáže prebudiť aj keď nemám náladu. Druhá vec je, že naozaj funguje.



Mám to otestované v trošku nechutných podmienkach skúškového. Pred skúškou som ho použila a ešte dva dni potom som cítila, že účinkuje. (Kto neprešiel skúškovým -dve skúšky behom 2 dní - nech nesúdi). Celkom som sa bála, že budem smrdieť ale našťastie som cítila iba citrusy. Navyše nenecháva po sebe také to hnusné reziduum. Pri jeho používaní sa mi nepokazilo žiadne tričko.

Jediná vec, ktorú môžem k tomuto prírodnému deodorantu povedať je, že ak neni vypredaný kupujte! Ja si idem objednať tento a asi aj ostatné vône, pretože si myslím, že cez leto ho istotne využijem. A je prírodný, takže sa nemusím báť vedľajších účinkov *win*win* situácia.


Používate deodoranty/antiperspiranty?
Máte nejaký prírodný, ktorý funguje?


3 komentáre:

  1. presne takuto recenziu som potrebovala :-) Idem obednávat, ja pouzivam z Yves roche, ale ten sa mi zda tiez dost chemicky :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Budem čoskoro objednávať, tak môžeme objednať spolu:)

      Odstrániť
  2. Mě ještě žádný přírodní deodorant nezabral, takže jsem ráda, že se konečně nějaký našel, který opravdu funguje. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť