nedeľa 11. marca 2018

Strašne biely

Nyx translucent púder



Púdre používam skôr na zmatnenie pleti ako na vyrovnávanie farebných nedokonalostí, preto rada používam "priesvitné" translucent púdre. Začal mi dochádzať môj obľúbený z NYC, tak som sa začala obzerať po niečom novom. Zrovna vtedy strašne frčal tento z NYX, tak som sa rozhodla pre neho.



Stojí do 10€, čo je dobrá cena za púder. Navyše značku NYX mám celkom rada. Je ťažšie tam nájsť veci, ktoré fungujú ale keď na nejaké natrafíte, je to fakt pecka. Balenie púdru je klasika, čo nezaberie veľa miesta.Toto sa mi na veciach, ktoré so sebou beriem bežne do kabelky páči. Trošku mi chýba hubka, ktorou by som púder nanášala ale pomohla som si vlastnou.



Na to, že je translucent je pre mňa strašne biely. Mám aj iné púdre a tie takéto biele teda niesú. Problém je, že keď ho nanášam hubkou. Prvý dotyk s pokožkou ostane ak od múky. Musím ho potom rozotierať a snažiť sa pritom nezničiť si make up. To je dosť blbé, keďže nemá ani zrkadielko, čo by som dosť potrebovala. Bežné prepúdrovanie mi teda trvá dlhšie, ako keď mám iný púder.



Keď ho nanášam štetcom, až taký problém s ním nemám. Ale štetec so sebou nenosím skoro vôbec. Nedá sa s ním ani riadne zapúdrovať čelo, lebo mi vytvára farebné nezrovnalosti. Navyše sa mi ťažšie vrství. Každá vrstva navyše je žmolok púdru+make upu.

Pleť síce zmatní ale nie úplne na dlho. Treba ho po pár hodinách použiť znovu. A znovu máte len trápenie. Ja by som si ho už druhýkrát nekúpila. Môj obľúbenec z NYC je ešte lacnejší a svoju prácu odvádza dobre. Zatiaľ som nemala žiaden "luxusný a drahý" púder, s ktorými by som to mohla zrovnať. Ale myslím si, že si vystačím aj s týmito lacnejšími.

Aký je váš obľúbený púder?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára