utorok 27. marca 2018

Nip + Fab Instatnt radiance wrinkle fix



Ahojte!
Jedného pekného dňa som pocítila silnú potrebu kúpiť si krém na oči. Tak som šla na internety a začala hľadať. Vyšlo mi, že nutne potrebujem nejaký krém z NIP+FAB. Tak som skočila do jedinéj lekárne v Bratislave, kde ho ponúkajú. Tam už mali iba dopredaj a pani lekárnička mi tvrdila, že toto je krém na oči. Tak som si ho zobrala. Plná nadšenia som utekala domov so svojim krémom. A tam som zistila, že je to omladzujúci krém na tvár.


Čo mi samozrejme nezabránilo v tom, používať ho na oči. Niekedy si proste človek nevyberie. Ale už som ho minula celý a mám k nemu niekoľko poznámok.

  • strašne smrdí, úplne hnusne chemicky
  • vôbec nevyživí pokožku ani nehydratuje, vrásky nevyzmizikuje
  • Balenie je nekvalitné, pumpička niekedy nefunguje
Väčšinou som ho používala vtedy, keď som si zabudla priniesť krém z Brna. Vtedy som mala neuveriteľne suchú pleť. Ale keď som si naniesla ďalšiu vrstvu, nechcela vsiaknúť. Bola to taká zaujímavá situácia. Suchá pleť pri hydratačnom kréme. 


Značka Nip+ Fab ma celkom sklamala. Žiaden z ich výrobkov ma nenadchol natoľko, aby som ju musela niekedy v budúcnosti kupovať. Ich luxusnejšia sestra značka RODIAL ma ale zato naopak láka dosť. Len sa bojím, že by to boli vyhodené prachy. 



Skúšali ste niečo z Nip + fab?
Poznáte Rodial?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára