nedeľa 19. mája 2013

Sparkling Babes

Catrice Intensif´ Eye wet&dry odtiene : 010 Black or White swan?!, 020 Charly´s Chocolate Factory, 030 Vanilla Sky Ride




Denník nádejnej maturantky deň 7
Zvýrazňovače to už vzdali. Napriek odhodlaniu podčiarkovať len dôležité(!!!) veci mám farebné všetky poznámky. 
Je mi zle z toho hnusného ginko smradu pretože pijem už 5465456 šálku.
Viem, že existuje niečo ako antigona, Štúr a filozofia das ist alles
Chladnička je kontrolovaná každých 5 až 10 minút, keby náhodou do nej pribudne niečo nové. 
Nervy a stres zatiaľ nemám. 
A chuť do učenia ešte stále nemám.....

No a teraz k recenzií. Tieto tiene mám už nejaký ten piatok, takže sú odskúšané naozaj dokonale. Ako prvý som si kúpila ten čierny a zvyšené dva, keď som išla maľovať kamarátky na ples.


Všetky tri obsahujú trblietky a potreba na ne bázu, aby nepadali pod oči. Dajú sa používať aj na sucho aj namokro. Namokro ich nepoužívam, lebo sa bojím , že by sa mi pokazili. Najviac používam ten čierny a vôbec nevidno, že by z neho mizlo. Na leto ich budem používať viacej, pretože trblietky na slnku vyzerajú naozaj krásne. Obsahujú 0,8 gramu a môžete ich používať 18 mesiacov.



Tento tieň spolu so zlatým color tetkom vyrerá naozaj božsky. Použila som ho na seba na ples a môžem povedať, že vydržal celú celučičkú noc. Trblietky sú zlaté, takže to spolu krásne ladilo. Ťažšie sa naberá a aj sa ťažšie nanáša, aby ste neboli celé od trblietok ale výsledok stojí zato. Má v sebe trošku šmrncnuté aj bronzové pigmenty, takže si myslím, že je to farba na také teplejšie líčenie.



Hnedý tieň je trošku jemnejšie namletý. Takisto má zlaté trblietky a lepšie sa nanáša. -aj keď v názve má slovo čokoláda, isto čokoládovo nevyzerá. Tiež sa mi zdá, že sú v ňom aj medené pigmenty. S bázou vydrží celú noc. Na tento sa najviac teším, keď budem opálená (ha ha), tak na očiach krásne vynikne. 



Najbledší z trojce som brala ako zvýrazňovač alebo do vnútorného kútika. Tento mi príde najmenej pigmentovaný a ako jediný by som si ho druhýkrát nekúpila. Neviem, či nemám len zlý kus alebo čo ale ak sú takéto aj ostatné svetlé tak nie, ďakujem. Mám lepšie zvýrazňovače. Ale na druhej strane v kombinácií s predošlími dvoma vyzerá celkom fajn. Takže ho isto miniem. Výdrž je rovnaká ako u ostatných. 





Máte niektorí z týchto tieňov?
Aké tiene budete na leto používať vy?

15 komentárov:

  1. A zrovna ten bledý by se mi líbil :) nicméně vidím, že nejde o must-have, takže jsem se jen potěšila okem.
    Neboj, maturitu dáš :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nehovorím, že je úplne najhorší ale z týchto troch je najhorší. Choď vyskúšať do DM ky a uvidíš:)

      Odstrániť
    2. hehe, ad zkoušení v DM - tam teď dlouho nepáchnu, viz můj dnešní článek ... :D

      Odstrániť
    3. keď som ti to tu okomentovala hneĎ som si ho prečítala a zasmaiala som sa :D No nevadí musím ti poradiť iný :)

      Odstrániť
    4. no ja mám ten svetlý a mám ho úžasne pigmentovaný, určite si ho kúpim znova, úžasný je aj aplikovaný na mokro, veľmi dobre ho recenzovala Lucie SvětmódyXL vo svojom videu, mám ešťe jeden hnedý odtieň 050 lunch at tiffanys a veľká spokojnosť

      Odstrániť
    5. No tak mám asi chybný kus alebo čo. Pretože som videla tiež tú jej recenziu a ja neviem neprišiel mi taký :/

      Odstrániť
  2. Su uzasne!!! Prosim si fotky kde ich budes mat na ockach:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neboj, keď zmaturujem idem robiť už aj líčenia :)

      Odstrániť
  3. ja už som si tiene zakázala kupovať:D, aj tak ich nemám šancu minúť:) a teším sa na líčenie:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada, že sa tešíš , dúfam, že nesklamem :)

      Odstrániť
  4. Krásne tieniky :) Najviac sa mi páči ten najsvetlejší...
    Pozývam ťa na môj blog, kde práve prebieha giveaway :)
    http://belle-katinka.blogspot.sk/2013/05/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja keď som videla túto kolekciu tieňov tak som musela mať proste všetky :). Ešte mám aj ten jeden z minulého roka, ktorý už teraz v ponuke nie je. Sú úplne geniálne a zbožňujem ich.

    OdpovedaťOdstrániť