nedeľa 26. mája 2013

Tetujete?

Color Tattoo odtiene: 05 Enternal Gold, 60 Timeless Black, 65 Pink Gold




Krásnu nedeľu prajem! U nás už aj svieti slniečko (neuveriteľné) ! Už dlhšie vám chcem napísať niečo o týchto mojich colortetkách. O zlatom som písala už dávnejšie. Dneska to už len porovnám ostatnými. 



Zlaté som mala ako prvé a príde mi konzistenciou najhoršie. Neviem, či už je staré a hrudkovatie preto ale oproti zvyšným dvom má čo doháňať. Samozrejme vydrží celý deň a predĺži výdrž dokonca aj MUA tieňov.  Farbu má geniálnu a milujem jeho nosenie. Ak ho niekedy miniem (všetky sú neminuteľné), tak si isto kúpim znova.





Čierne je taká klasika a stávka na istotu. Každý potrebuje čiernu. Keď ho mali v akcií so špirálou bolo jasné, že si ho kúpim. Lepšie sa rozotiera ako zlaté. Drží ako pribité. Nepotrebujete bázu pod dymové čierne líčenie, všetko vám vydrží. Dá sa použiť samozrejme aj ako linka. 




Toto je momentálne moje najmilovnejšie tetko. Zlaté odlesky v krásnej ružovej. Čo viac si priať?
Jasné! Skvelú výdrž a rozotieranie. Tak presne všetko toto má. Ak je to nejaké vylepšenie, tak ho primiešajte prosím aj do zvyšných. Pretože dávať si tento tieň na oči je naozaj super. Vydrží celú noc a aj práškové tiene majú lepšiu výdrž. Dokonca aj farbu.


Tieto tiene sú absolútne skvelé a najbližšie si asi kúpim aj ten nový modrý ak bude v nejakej akcií. Odporúčam aj na leto, pretože pri potení mi nestekajú. S vodou ešte nemám skúsenosti, tak uvidíme. 

8 komentárov:

  1. Juuj vyzeraju krasne ja nemam ani jeden zatial

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak že bych je nakonec přeci jen koupila...? :) Jaká je ta řasenka? Koukala jsem že rozdíl sada s/bez je 40 Kč a co jsem viděla ten kartáček, tak je mi líto i těch 40 kč za ní dát, ale třeba se pletu.
    Jsem asi jediná, kdo nepotřebuje černé stíny :-D kouřové líčení a) neumím b) si myslím, že mi nejde a za c) mi přijde vhodné jedině na večer. Poslední dobou jsem se zaměřila a rozhlížím se víc, viděla jsem mnoho holek, které se o to snažily a vypadalo to úděsně. Vlastně se mi nelíbilo na nikom - přes den. Večer na ples proč ne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ti ešte neviem povedať, lebo som ju neotvorila :D Mám príliš veľa otvorených a míňam tie. Ale nečakám od nej nejaké zázraky. To color tetko sa dá použiť nielen ako tieň ale aj ako linka a báza a ver tomu, že keď ho budeš mať, tak ho použiješ.Ako celý tieň ho používam naozaj len večer, pretože mi tiež cez deň príde príliš výrazný.To mám aj ja taký problém, že idem okolo nejakej dievčiny a sledujem len tak pre seba. Ano, pekné oči tie b som zvýraznila a trocha menej bronzera. Pre boha nie oranžový make up nie! :D A tak :) A ak sa ti zdá príliš výrazný aj tak skús tú ružovú variantu tá je krásna. Ten ružový je podľa mňa najlepši :)

      Odstrániť
  3. Ty vypadají krásně, hlavně ten zlatý se mi líbí. Nemáš prosím tě zkušenost se stíny od W7? Našla jsem si je za 79 Kč, ale nikde o nich ani v blogosféře není psáno. Stíny jsem si vybrala zde http://www.fashiontasteshop.cz/dekorativni-kosmetika-c95/
    Líbí se mi ty mono zlaté, ale napřed bych si chtěla přečíst nějaké recenze

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj skús Kaju v Plumfoolery :) Tá ich mala v eshope :)

      Odstrániť
  4. Krásne! Hlavne ten čierny :) Ja zatiaľ nemám žiaden, lebo som čítala také rozporuplné recenzie, ale na leto by som si nejaký asi mala kúpiť.. :)

    OdpovedaťOdstrániť