nedeľa 12. mája 2013

Moja pleť, len krajšia

Lily Lolo minerálny make up odtieň Warm Peach





Peknú, aj keď upršanú, nedeľu. Čo ste darovali mamkám? Ja so sestrami jej ešte len ideme darovať kúru na vlasy a nový strih. :)

Ideme na recenziu! Kto číta blog od trb a nechce vyskúšať minerálny make up nech zdvihne ruku a odíde, pretože toto nieje článok pre neho.  Keď organicday Biokozmetika OrganicDay – obchod s biokozmetikou a aromaterapiou začal predávať tieto minerálne make upy, rozhodla som sa, že teraz je ten správny čas. Nevedela som si vybrať odtieň a čo je škoda, nepredávajú malé vzorkové verzie. Našťastie tam majú aspoň tabuľku, podľa ktorej si môžete vybrať. Ja som si vybrala svetlý a teplý odtieň a myslím, že som sa aj celkom trafila. Značka netestuje na zvieratách a neobsahuje parabeny ani iné škodlivé pridané látky. 


Čo naozaj nemám rada vo všeobecnosti sú tieto nezlisované produkty a toto balenie. Musíte ho pred použitím vyklepkať do vrchnáku a potom naberáte. Mňa to celkom otravuje. Používam na neho štetec z mary kay určený na minerálny make up. Nenatieram ho ale vďubkávam. 


Na pleti ho vôbec necítim. Oproti make upu má výhodu, že ho môžete vrstviť koľko len chcete a stále bude vyzerať dobre. Keď som si ho dala prvýkrát ja som nič nevidela ale maminka sa ma opýtala, že čo som si dala za krém, že mám akúsi lepšiu tvár. Tak som bola spokojná a druhýkrát som si ho dala trochu viac a videla som to i ja. 


Nosím ho na deň a teším sa na jeho použitie cez leto. Zmatňuje pokožku (u mňa hlavne čelo) a zdá sa mi , že aj trošku vysušuje. Musím pod neho použiť vyživujúci krém, preto by som ho neodporúčala úplne suchej pokožke. Pre ostatné typy bude podľa mňa fajn. 


Používam ho na deň a mám lepší pocit, že moja pokožka "dýcha". Na večer ho nepoužívam , pretože ak sa budete fotiť budú vám presvitať červené nedokonalosti. Večer ho niekedy použijem na make up ako púder na čelo. Obsahuje 10 gramov a vôbec sa mi nezdá, že by sa míňal. Asi si kúpim ešte tmavší jeden na leto a budem mať zásobu na niekoľko rokov :)

Máte niekedy chuť vyskúšať takýto make up?
Aký minerálny make up používate vy?
čo idete používať na leto vy?

6 komentárov:

  1. Uz jsem MMU taky propadla, samozrejme diky trb :o) mam na ceste dalsi vzorky, porad nemuzu uplne utrefit odstin.. ten pocit na pleti je skvely, jakoby nic a pritom vyborne kryti.. na leto idealni!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keby niet jej, tak spokojne môžeme žiť bez skúšania takýchto vecí. Ale na druhej strane by sme boli ukrátené o toto krytie bez pocitu ťažkosti. Tak díky trb :) Súhlasím na leto bude super :)

      Odstrániť
  2. téda, jsem vůbec nevěděla (děkuji za zmínku), že zrovna s minerálním makeupem jsem ovlivnila tolik lidí. ale jo... schvaluji to, minerální makeup je boží.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No nemáš zač pokračuj v svojej priam vedeckej činnosti pri MMU, budem(e) rady čítať :)

      Odstrániť
  3. už dlhšie chcem takýto minerálny make up vyskúšať....len som fakt zvedavá ako to môže vyzerať na tvári...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Klikni na stránku v odkaze v článku a nájdeš si v obchode viacero odtieňov. Myslím si, že 15€ za vyskúšanie je celkom dosť ale možno skončíš ako ja a bude sa ti veľmi páčiť. :) Na tvári vyzerá super a drží naozaj dlho :)

      Odstrániť