streda 8. mája 2013

Novinky + vyhlásenie GA

Čo som robila?


Boli som na TSP v Brne...






...medzitým som zistila, že som prijatá na moju vysnívanú výšku...


...tak sme oslavovali...


..oslavovali...


...pili české pivo...


...jedli nezdravé jedlo...


..od únavy sme už robili hovadinky...


... A samozrejme sme skúšali milión kozmetiky.
Bol to pre mňa zážitok hlavne v tom smere, že zrazu som mala také veľké množstvá na výber a všetko, čo som zatiaľ videla iba na nete som zrazu videla aj na živo a mohla si to odskúšať.




Kúpila som si vo výpredaji 2 tričká na leto a jeden ombré svetrík.



Musela som vyskúšať toľko ospevovaný Freeman a zatiaľ som veľmi spokojná.


Lakov nikdy nieje dosť! To si zapamätajte!


Prvýkrát som nakupovala aj v Sephore. :)


Rozhodla som sa, že potrebujem tento krásny trblietavý pigmentík.

Viem, že víťazka tu mala byť nacapená 3.5. ale ja som nemala čas ani dýchať v poslednej dobre, preto sa ospravedlňujem a uvádzam ju teraz!


Tratadadááááám je to SUNYTEAR! Gratulujem jej :) Ostatné nesmúťte, dúfam , že vás bude pribúdať a budú aj ďalšie GA.

6 komentárov:

  1. Vyherkyni gratulujem :) a ty sisi teda spravila riadne pekny nakup :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem, mám obrovskú radosť :)
    A inak pekný výletík ste si užili,super nákupy...Ale to prijatie na školu je ešte úžasnejšie,gratulujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gratuluju k přijetí :) Medovník vypadá báječně! :D

    Ráda bych tě pozvala na mou první giveaway :)

    http://shoemaniacr.blogspot.cz

    R.:)

    OdpovedaťOdstrániť