utorok 13. marca 2018

S maskami neprestanem

Freeman čierna maska, Balea Chai maska, Nobilis Tilia avokádová maska



Ahojte!
Maskovanie milujem! Vždy, keď pozerám nejaké tutoriály alebo kozmetické videá, mám chuť sa začať rozmaznávať a dám si masku. Keď mám chuť oddychovať, dám si masku. Keď mám ťažký deň, dám si masku. Keď mám pred dôležitou udalosťou, dám si masku. Myslím, že už chápete, že mám masku spojenú s príjemným oddychom. Takže si často kúpim tie sáčkové masky na jedno použitie. Ako dopadli moje posledné nákupy zhrniem v tomto poste.




Najlepšiu z tejto trojce som si kúpila naposledy. Maska od freemana je vyrobená z čierneho uhlia a čierneho cukru. Má gélovú textúru a na pleti by sa mala nechať 5 až 7 minút. Potom ju trošku vmasírovať do pleti a zmyť. Masírovaním takisto pílingujete pleť a pekne sa prekrví. Podľa mňa sa ťažko zmýva z pleti a gél ostáva na tvári aj pri celkom silnom vyplachovaní. Keď už ju zmyjete, máte čistú pleť, troooošičku zmenšené póry a celkom peknú pleť. Ale o číslo menšiu, ako ste mali predtým. Takže musíte mať po ruke dobrý krém na pleť. Krém sa rýchlo vsiakne a potom už máte naozaj krásnu pleť.




Balea Chai masku som si kúpila iba tak, lebo v nej bol Chai, čo mám rada. Nečakala som od nej nejaké extra zázraky. Chcela som len pekne vyživenú pleť. To bolo všetko! Ale dostala som pekelnú dávku hnusu. Táto maska mi nielen upchala póry ale mi aj dosť zničila pleť. Mala som po nej vyrážky, svrbela ma pleť a ako som spomínala póry som mala upchaté. Masku som si robila v utorok a keď som si myslela, že v sobotu je moja pleť na tom lepšie, použila som doma overenú masku na čistenie, aby som sa zbavila toho hnusnu, čo mi ostal po tejto maske. Pleť ma po nanesení brutálne štípala, takže som ju nemohla mať ani celých 10 minút. Po týždni sa mi pleť celkom vyčistila a odvtedy som na ňu žiadnu masku z Balei nedala.





Nobilis Tilia masku som dostala od sestry. Všetci si totižto myslia, že je mi veľmi jednoduché dať darček, keďže mám rada kozmetiku. Ale pravda je taká, že väčšina vecí, ktoré chcem sa nedajú kúpiť len tak v drogérke. Ale táto maska ma potešila. Teda, až kým som ju nepoužila. Po prvých pár razoch sa mi nezdalo, že by mi na pleti hocičo spravila. Ani vyživenie v nej neostalo po opláchnutí. Potom som niekde čítala, že ju treba nechať cez noc. A to sa diali veci. Póry sa mi upchali a začali mi rásť "beďare" jak svet. Bohužiaľ, ďalšie napoužiteľná maska.

Teno post je pre mňa skôr negatívny. pretože žiadna z troch masiek ma až tak nenadchla tým, že by som z nej mala nádhernp pleť. Síce prvá spravila svoju robotu ale nebolo to nič výnimočné, čo by som si mudela kúpiť do budúcna. Ďalšie dve boli vyslovene sklamaním.

Máte nejaké odporúčanie na dobrú masku, ktorá vám vždy urobí na pleti zázrak?
Skúšali ste nejakú Balea masku, ktorá vám pomohla?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára