nedeľa 16. apríla 2017

Všetko a nič marec


Ahojte!
Mesiac marec začal super, bolo stretnutie blogeriek vďaka Fabulous. Išla som extrémne unavená z práce, takže som sa dlho nezdržala. Bolo mi to dosť ľúto, lebo prišli známe tváre ale aj nové dievčatá a rada by som ich spoznala. Ale tak aspoň som sa stihla pozdraviť so všetkými. 


Palacinky boli zase raz hlavné občerstvenie a keď som prišla, bolo ich už pomenej, no stále som si stihla dať. Na sebe som mala nové veci, ktoré som si v ten deň bola kúpiť. Chocker sa mi strašne páči a plánujem ich mať oveľa viac. Dúfam, že zachíľu táto móda skončí a budem ich nosiť iba ja :D Mne sa páčia odkedy som pozerala seriál NCIS a bola v ňom Abby. 


Tento mesiac som sa dokopala k tomu, že som si kúpila mrazené maliny a začala som si robiť svoje obľúbené kaše ešte lepšie. Milujem mrazené aj čerstvé maliny. Je to spolu s melónom a čerešňami moje obľúbené ovocie. 


Moja kamarátka Nela mi strašne básnila o ázijskej kuchyni a ja som dostala chuť na nové, pre mňa nepreskúmané kombinácie. Keď som bola v reštaurácií umami v Brne, vybrala som si túto chrumkavú kačku. Mäsko aj omáčka aj ryža sa k sebe skvele hodili. Chutnalo mi to a ja sa teším na objavovanie nových kombinácií.



Čo absolútne zbožňujem je čerstvá šťava z pomaranču. Poprípadne aj iné šťavy ale pomaranč je moja láska. Keby som mala do konca života piť iba jednu vec, tak je to pravdepodobne pomarančová šťava, teda spolu s čajom. 


Janova pec sú tie najlepšie musli, aké som kedy mala. Sú trošku drahšie a mám ich skôr ako dobrotu ale stoja zato. Je v nich strašne veľa orechov čokoládových hobliniek a dobrôt. 


Veľa z vás sa ma pýtalo aj osobne na toto vrecúško z Compleatu. Jedná sa o silikónové vrecúško na desiatu. Ja ho používam, keď si chcem doniesť do práce bagetku alebo nejaký chlebíček a nechcem, aby sa mi rozdrobil po celej kabelke. Takisto v ňom nosím aj celé ovocie, keď chcem, aby sa mi nepomačkalo pred zjedením. Dobre sa umýva a takisto aj skladuje. 


Chystala som sa von a na make up ma inšpiroval znova môj chocker. Na foto nie je vidieť ale je trblietavý s modrým shimmerom. 


Zistila som, že úplne milujem šťavu z mladých kokosov. Je pre mňa osviežujúca a keď som mala ťažké dni, cítila som sa oddýchnuto, keď som ju pila. Je to samozrejme drahší nápoj ale raz za čas sa oplatí. 


Najradšej by som si kupovala len výrobky zo Slovenska/Česka ale bohužiaľ sú dosť drahé na vybudovanie šatníka. Preto si niekedy "pomáham" bežnými značkami. Všimla som si, že Lindex má niektoré tričká a rifle vyrobené z organickej bavlny, čo sa mi veľmi páči. 


Marec bol celkom ubehaný mesiac a som rada, že to tak bolo. Ale som aj rada, že mám toho teraz menej. Presťahovala som sa z Bratislavy domov, takže budem mať viac času na blog a iné veci, ktoré som nestíhala kvôli neustálemu cestovaniu. 








4 komentáre:

  1. No pěkné, hlavně to jídlo a střetnutí, i dkyž bylo kratší, jak píšeš :) Tu pečenou kachnu jsem též měla, úplně výborné jídlo, ani jsme nečekala :) S těmi mraženými malinami si mě navedla, taky po nich furt pokukuju, ale zatím nic :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V lidli majú teraz na malinky zľavu! Vyskúšaj to.

      Odstrániť
  2. ja som bola na tých palacinkách tiež maximálne unavená tým že to bolo tak večer..ale tak hádam nabudúce :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť