štvrtok 20. apríla 2017

Lime crime je nová závislosť

Matte velvetines odtieň prairie



Ahojte!
Lime crime je značka, ktorú si spájam s prvými tekutými rúžmi. Ešte pred Huda, Jeffree, MAC, tu boli velvetines od Lime Crime. Potom však bola nejaká aféra, ktorá už odfrčala do zabudnutia a ja som si spokojne začala nakupovať. Už dlho hľadám rúž, ktorý bude ružový a bude mi sedieť. Tento je jemne dofialova a celkom mi sedí.


Balenie je krásne. Ako vždy ma LimeCrime nesklamal. Samotná kartónová krabička má na sebe krásnu červenú farbu s ružovými ružami. To isté máte aj na vrchu rúžu. Obal produktu je priesvitný.  Je trošku menší ako ostatné rúže ale aspoň sa mi lepšie zmestí do kabelky.


Keď som ho prvýkrát nanášala, ostala som šokovaná, nešťastná, naštvaná. Celkom zle sa naberal. Aplikátor je pevný a naberá veľa farby. Takže sa musíte naučiť, ako ho aplikovať. Schne pomalšie, ako som zvyknutá. Keď je na perách, chvíľu je lesklý a to ma vystrašilo. Navyše neuveriteľne zvýraznil vrásky. Lenže keď zaschol, ako keby sa mu pridal pigment! Zrazu tam neboli žiadne vrásky. Nevyzeral zle, ako keby som si naniesla iný rúž.


Rúž vydrží celý deň. Vydrží jedenie, pitie a keď začne miznúť, je to pekné a stále nositeľné. Keď ho trošku obnovíte, dáte druhú vrstvu, nezačne sa odlupovať ani ničiť. Iba vylepšíte jeho vzhľad. Na perách ho po uschnutí vôbec nie je cítiť. Farba je šedofialová. Neni to moja najobľúbenejšia farba ale dá sa pekne vynosiť. Pretože milujem ten pocit, že sa nemusím o nič starať. Plánujem si kúpiť ďalšie rúže z Lime Crime.

Aký je váš obľúbený rúž?
Skúšali ste už Lime Crime?


2 komentáre:

  1. Dlouhodržících rtěnek není nikdy dost :) Tahle má i super obal, ale i já bych snesla jiný odstín :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď toto, ten odtieň jednoducho nie je pre mňa :/

      Odstrániť