nedeľa 23. apríla 2017

Aloe je kamarát

Aloemed krém na suché miesta



Ahojte!
 Aloemed som si všimla na starej tržnici na tradičných sobotných farmárskych trhoch. Mali tam rastlinky aloe, ktoré predávali. Aloe je moja obľúbená ingrediencia v pleťových krémoch. Mám pocit, že ma hydratuje bez toho, aby mi upchávala póry. Veľmi sympatický predajca mi vysvetlil benefity a hneď som si kúpila prvý balzámik. Je to malé asi 12ml balenie. Bolo mi povedané, že je určené na suché miesta ale ja som ho použila prvú noc hneď na celú tvár. Ráno som mala mega peknú pleť. Na druhý večer znova celá tvár. Takto som pokračovala cca dva týždne a mala som veľmi peknú pleť. Potom som si začala všímať, že sa mi začína trošku zanášať. Po troch týždňoch bolo jasné, že mi upcháva póry.  Naozaj je určený na malé extra suché miesta/ popáleniny/ odreniny. Tvár mi dostal do lepšieho stavu ale potom ju bolo treba čistiť.


Má veľmi hutnú, voskovitú konzistenciu (asi kvôli tomu vosku, že áno). Nevsiaka sa skoro vôbec, preto som si ho dávala len na večer. je ideálny aj na ruky, ako zábal, ak máte čas a nič nerobíte.
S výrobkom som veľmi spokojná. Splňuje všetko, čo sľubuje. Mám dve balenia a keď sa minú pravdepodobne skočím o ďalšie. Navyše rozmýšľam nad kúpou celej rastlinky. Vyskúšala som totižto aj list na tvár a musím povedať, že by sa mi páčilo robiť si z toho masky.


Skúšali ste už Aloe?
Poznáte Aloemed?


5 komentárov:

  1. Určite na to mrknem, tieto "mastné" krémy sú skvelé ako zábaly na nohy či ruky a u mňa (keďže mám mastnejšiu pleť) počas zimy v noci na väčšiu hydratáciu pleti.. Bohužiaľ zatiaľ som nenašla prírodný krém s vlastnosťami klasickej vazelíny, tak snáď tento by mohol byť jeden z tých vhodných a prírodných..

    Papi Lapi Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Značku nepoznám, ale balzam vyzerá dobre ako taký ten pohotovostný produkt. Určite by som ho využila najmä na latke a na suché miesta na tvári, ktoré sa mi z času na čas robia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani ja som nepoznala, kým som nebola na troch farmárskych, sú am celkom zaujímavé veci :)

      Odstrániť
  3. Tuto kosmetiku nepoznám a samotné Aloe jsem ještě nezkoušela. :-) Krémik vypadá velmi příjemně a na suché místa určitě super. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť