utorok 25. apríla 2017

Ako sa zbaviť celulitídy?

Dr. Houschka citrónový olej proti celulitíde



Ahojte!
Celulitída je môj obrí problém. Mám niekedy veľmi zlé návyky a jedávam nie zdravé potraviny. Ako čipsy, snickers a takéto hovadinky. To sa na tele odrazí. Takže ak by som chcela niečo zmeniť treba poznamenať, že žiaden olej mi nepomôže bez toho, aby som zmenila stravu.


Ale keďže som zmenila pár vecí, ako napríklad snickers, poťažmo dva nie sú obed, jem viac zeleniny a tak, rozhodla som sa ho vyskúšať. Dr. Hauschku milujem, takže by som rada vyskúšala ich celú radu. Išla som na to postupne a tento olejček vyhral.


Balenie je veľmi pekné, luxusné a ešte aj ekologické. Keby mám vlastnú kúpeľnu, rada by som si ho tam vystavila. Navyše je na ňom praktická pumpička. Pri oleji nechcete ochytať celé balenie. 


Samotný olejček krásne, citrusovo vonia. Táto vôňa ma vždy vzpruží. Používam ho rada po fitku. Konzistencia je samozrejme olejová. Ale nie takým tým, nevsiakajúcim nepríjemným zmyslom. Práve naopak! Vsiaká sa veľmi rýchlo. Krásne pokožku hydratuje a je po ňom tak pekne rozžiarená. 




Celkom sa mi zdá, že mi celulitída začala ustupovať. Samozrejme, že asi za 10% z toho efektu môže olejček. Zvyšok je strava a cvičenie. Ale aj tak je to pre mňa veľmi príjemný olejček a niekedy v budúcnosti by som si ho rada kúpila znovu. Používam ho na celé telo ale ani napriek tomu sa rýchlo nemíňa.

Ako bojujete s celulitídou vy?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára