utorok 18. apríla 2017

To najhoršie z minulého roka 1

Artistry očné tiene




Ahojte!
Sú produkty, ktoré mám nafotené a vyskúšané už dlho. Ale akosi sa mi o nich nechce písať. Pretože by som nenapísala nič dobré. Mám ich zopár, a preto som sa rozhodla napísať malú sériu najhorších produktov z minulého roka.



Tieto tiene sú skôr refily a vy si musíte kúpiť obal. Dokopy to stojí viac ako 25€! Balenie je pekné, lesklé zlaté. Navyše v ňom máte aj zrkadielko.


Tiene vôbec niesú maslové. Sú skôr suché. Ťažko sa naberajú. Sú veľmi slabo pigmentované. Rozotierať, teda blendiť(krásne poslovenčené slovo) s ními vôbec nejde. Tiene sú podľa mňa nah*vno! Kúpila by som si ich? NIE. A ešte za tú cenu NIE NIE NIE!!!

Vravím, tieto recenzie nebudú dlhé, ani zaujímavé. Budú plné negativity. Tešíte sa na ďalšie?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára